Satoer
Forum veteraan
hmmm gaan we nu openbaar schoppen naar elkaar?
Hoe kan je je nou genaaid voelen, je hebt er zelf voor gekozen hoor. Je hebt zelf dit draadje ook zitten volgen. Daarnaast had je in dit zelfde draadje ook kunnen lezen:
Kom op jongens
roost: Jij ook Remco, want dat staartaansturing “probleem” van die eolo aankaarten is ook een beetje kinderachtig hoor. Jullie wisten allebei waar jullie mee waren begonnen hoor.
Hoe kan je je nou genaaid voelen, je hebt er zelf voor gekozen hoor. Je hebt zelf dit draadje ook zitten volgen. Daarnaast had je in dit zelfde draadje ook kunnen lezen:
Waar je toch uit kunt opmaken dat Remco ook niet zeker was van z’n motor en regelaar.dutchhelipilot zei:Motor + regelaar , ontvanger en bladen zijn reeds in mijn bezit dus heb ik niet hoeven kopen. Hoop alleen dat het er mee gaat werken :? :? :? anders ga ik ook door mijn budget :cry: :cry:
je vloog anders al een behoorlijke tijd die Eolo dan zal je er vast wel wat van afweten. Laten we wel wezen, een Rebell ruilen voor een Eolo is een goede ruil ten gunste van jou.manusje zei:Ik ben zelf ook een leek in elektro Dus
Bij deze ben ik blij dat er mensen zijn die er verstand van elektro hebben.
Kom op jongens