mijn vervolg van Hms Victory Deagostini

Ik maak alle foto's ook met mijn Samsung. Het gekke is dat ik dit probleem ook had en nu neem ik bij het maken van de foto standaard mijn mobiel horizontaal. Zo worden de afbeeldingen dus ook goed weergegeven.

IMG_0341.JPG
ben weer een stukje verder mast is nog niet klaar maar ik kan wel zien hoe groot hij wordt
IMG_0341.JPG

IMG_0341.JPG

Ik zie dat het nu goed gaat met de foto's Leo, mooi dan kunnen we gaan genieten van je vooruitgang want dat ziet er niet verkeerd uit zo :thumbsup::thumbsup:

Dat ziet er goed uit Leo, maar heb je de nommerstukken van de steng volgens de bouwbeschrijving zitten?? het lijkt net alsof ze ondersteboven geplaatst zijn, maar ik kan het niet helemaal goed zien

Jacques jij meld dat je de grote ra op de draaibank hebt verjongt kan je mij zeggen hoe je dat gedaan hebt met een vijl of met een beitel of gewoon met schuurpapier
ik heb een proxon houtdraibank db250 heb jij het daar ook op gedaan en hoe heb je de ra daar in gespannen/
ik heb er nog nooit mee gewerkt dus van daar mij vragen .
een ieder die antwoord op heeft is natuurlijk ook welkom

Jacques jij meld dat je de grote ra op de draaibank hebt verjongt kan je mij zeggen hoe je dat gedaan hebt met een vijl of met een beitel of gewoon met schuurpapier
ik heb een proxon houtdraibank db250 heb jij het daar ook op gedaan en hoe heb je de ra daar in gespannen/
ik heb er nog nooit mee gewerkt dus van daar mij vragen .
een ieder die antwoord op heeft is natuurlijk ook welkom
Ik heb dezelfde draaibank Leo, je kunt hem door het huis steken en met een beitel en / of schuurpapier verjongen
Succes

Back