Mijn verzameling na 1,5 jaar modelbouw

Is niet helemaal actueel meer , klopt

Nieuwe items zijn.;

Grand Chelem Irvine .39
Grand Chelem Electro ( bijna af )
F22 Raptor ( ook bijna af )
Een EPP vliegtuig met 4D prop ( ook bijna af )
en nog wat zooi waar ik mee bezig ben..

Maar nu we de opslag kwijtraken zal ik dit jaar een nieuwe ruimte moeten huren,, als ik daar alles op orde heb plaats ik wel een update :cool:

Heb al iets moois op het oog maar moet mijn collega nog even overtuigen,,

Nieuw bedrijfspand met een mooie ruimte van 12 x 6 meter op de eerste verdieping.. daar wil ik dan alles neerzetten en een apart hok maken voor freeswerk. Ben bezig met een tekening van de ruimte.. plaats ik later nog wel even.

Bart

De Puma is om kapot te vliegen met depron Pylon test.. daar heb ik verder niets aan :D ging me alleen om de motor ( die heb ik snel kunnen kopen omdat iemand anders minder bood ) haha :rolling::yes: sorry Laurens...

Hier een eerste schets van mijn bouwhok ( als de aanschaf van het nieuwe pand doorgaat. )

6076479867370d28e.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Is dit nu duur in aanschaf en waar kan je het allemaal voor gebruiken depron/balsa/triplex enz? Heb je linkjes?
6076477a27ea11e35.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo,

Ja dit is redelijk duur als je de machine software etc. aan wil schaffen moet je wel aan een paar duizend euro denken. tussen de 3 en 5 ..

Je kan alle non ferro materialen freesen met deze machine dus alles tot en met aluminium is geen probleem.

kijk eens op wisent

de basic 540 heb ik maar er zijn nog veel andere type's en soorten op de markt.

Mvg

Bart

Classicracer schreef: Wat is dit?

Dat is een Keith Rider van Het-rc.
Wat voor typhoontje zit d'r op ?
Bij mij een 6/3D.

Een motortje van RCTechnics 2200Kv 40 gram ofzo

vliegt best leuk alleen een beetje waggelen,, maar heb nu veel expo er op zitten en dat gaat beter..

Mzzl

Ba®t

Bart, is die machine met gloeidraad voor epp te snijden ook niet van jou? :D

Koop gewoon 1 goed toestel, dan heb je al die prullen niet nodig ;)

Kom je nog wel aan vliegen toe, met al dat gekoop? Kun je na 1,5 jaar daadwerkelijk ook _echt_ vliegen met bv. die heli's?

Indrukwekkende verzameling wel in 1,5 jaar tijd.. slordige schatting is zo'n 500 euro aan spullen per maand.. dat tikt lekker aan (18*500 = 9000 euro).. had je ook een auto voor kunnen kopen ofzo ;)

Koop gewoon 1 goed toestel, dan heb je al die prullen niet nodig ;)

Kom je nog wel aan vliegen toe, met al dat gekoop? Kun je na 1,5 jaar daadwerkelijk ook _echt_ vliegen met bv. die heli's?

Indrukwekkende verzameling wel in 1,5 jaar tijd.. slordige schatting is zo'n 500 euro aan spullen per maand.. dat tikt lekker aan (18*500 = 9000 euro).. had je ook een auto voor kunnen kopen ofzo ;)

- Niet 1 maar meerdere goede toestellen is veel handiger..:p

- Als het lekker weer is vlieg ik minimaal 2 keer in de week.. dus kom wel aan vliegen toe.. ( neem meestal 3 á 4 toestellen mee als ik ga )

- En ja ik kan zowaar ook echt vliegen met alles wat ik heb :cool:

- 500 euro per maand :roll: hmmm i wish ... meestal komt het rond de 1500 euro per maand en soms iets meer. maar waarom niet.. ik heb er veel lol in ( bouwen vliegen enz )

- Een auto heb ik dus dat scheelt, verder doe ik nog aan Golf, Duiken, Vakantie dus denk niet dat ik veel mis door de aankopen.

Ben alleen wel vrijgezel dus dat scheelt wel de grootste kostenpost. :D

Mzzl

Ba®t

Ik ben weer in Oegstgeest, het bouwen van zo'n T600e is lekker snel en makkelijk.

Ja volgens mij zijn we rond 20:00 begonnen met de bouw en waren we om 03:00 klaar ... best wel lekker snel..

:hammer:Ook snel was de vlucht met de Honey Bee King 2 haha
Wat een giller :p maar handig om te weten dat je gelijk had.. die Gyro kan het niet aan om een flip te maken.
Heb even gekeken en voor 20 euro is hij weer vliegklaar..

Ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat Robin een heli koopt :)

Volgende vlucht ga ik foto's maken...

Mzzl Ba®t

Back