Mijn verzameling na 1,5 jaar modelbouw

Jeetje Bart.... Speechless...

Kom misschien eerdaags nog wel eens langs in dat winkeltje.
Zagi bouwen lijkt me top! Er kan ook gevlogen worden neem ik aan?

Groet,
Tjerk ;)

holy cow !!

een berg modellen, een top baan, geen vrouw, en zeeën van tijd :)

ik ben jaloers ;)
(je geeft alleen al meer uit per maand als ik verdien... en ik kan er ook nog van hobby'en en leven en da's niet alleen vliegen ;) )

holy cow !!

een berg modellen, een top baan, geen vrouw, en zeeën van tijd :)

ik ben jaloers ;)
(je geeft alleen al meer uit per maand als ik verdien... en ik kan er ook nog van hobby'en en leven en da's niet alleen vliegen ;) )

Ik doe ook meer dan alleen vliegen en bouwen maar vind het wel erg leuk om te doen..

Maar iedereen geniet op zijn eigen manier van zijn hobby's

Bart

Mooie verzameling man, en je doet je ondertitel zo wel eer aan natuurlijk ;) ** Click - Buy - Fly **

Hmmm eigenlijk moet het toch Click-buy-build-fly zijn ;)

Erg indrukwekkend, maar uuhhhh, hen je ook nog tijd over om te vliegen?

Shit man, jij hbt echt veel vliegtuigen !!

ik hb zoiets van, 2 goede outdoor vliegtuigen, en iets van 2-3 indoor, dan raak je er ook wat meer aan gewend :)
meer kan ik me ook niet veroorloven :(

maar je hebt wel mooie spullekes :P
vooral die 2 cilinder viertakt en die wankelmotor!! op die hovercraft

echt geweldig

grt

Als je in 1.5 jaar dat al hebt dan kun je over 5 jaar je eigen winkel beginnen.
:D

Maar ik denk dat je met sommigge nog nooit hebt gevlogen?

Ik ben me al 1.5 jaar aan het verdiepen in info, hoe, wat etc.
Kan me niet voorstellen dat je alles al goed en wel hebt gevlogen, laat staan dat elk vliegend geval meerdere keren is bevlogen.

In elk geval mooi spul heb je een een hooby ruimte om trots op te zijn.

GO ON...

Ik vlieg zeker wel met alles wat ik heb..

Alleen de Pyranha heb ik nog niet gevlogen.. deze is nog niet helemaal af.
Maar heb de laatste tijd erg veel weggedaan of gegooit omdat ik meer met heli's bezig ben op het moment.

Dus wat vliegtuigen er uit en een paar heli's erbij gekocht en een Turbine jet F16.

Als ik binnenkort weer eens tijd en zin heb zal ik nieuwe foto's plaatsen met wat ik nu nog heb.
En met wat er nog uit gaat.

Bart

Maar ik denk dat je met sommigge nog nooit hebt gevlogen?

Ik ben me al 1.5 jaar aan het verdiepen in info, hoe, wat etc.
Kan me niet voorstellen dat je alles al goed en wel hebt gevlogen, laat staan dat elk vliegend geval meerdere keren is bevlogen.

Waarom zou hij niet met alles kunen vliegen?Sorry maar ik vind dat een domme opmerking.Als hij zich zo diep heeft verdiept in deze hobby en meerdere keren per week gaat vliegen en bouwen...en nog op de sim is het toch niet abnormaal dat hij met alles kan vliegen!Natuurlijk zijn er apartegevallen die na "5"jaar nog niet eens kunnen(tegoei) vliegen.

Nou ja, als je in zo'n korte tijd zoveel toestellen koopt en vliegt, dan lijkt het mij logisch dat je niet elk toestel tot in de fijnste puntjes kent.

Dat is geen kritiek, niet iedereen heeft uberhaupt de behoefte om 1 toestel helemaal van binnen en buiten te leren.

Sowieso.. wat is snel? Als iemand 1 keer per week vliegt en er 2 jaar over doet om iets te leren, dan kan iemand die dat 7 keer per week doet, dat dus in een kwartaal leren.

Toppie Bart

Hoi Allemaal,

Wat een gezeik hier weer en waar gaat dit over hmm hmm niks dus.

Ik heb Bart zien vliegen op de hei bij Uddel en indoor, niks mis die gozer vliegt dus inderdaat gewoon met alles en nog goed ook !!!, nu de jet nog en dat gaat zeker goed komen, daar heb ik helemaal vertrouwen in.

En nu verder met de hobby graag.

Vriendelijke Groet Japio

Back