Vandaag nog lekker bezig kunnen zijn tussen het plaatsen van gegalvaniseerde plaatstalen muurbekleding door, wat na een tijdje maar afgelast werd i.v.m. het steeds natter wordende weer... naja, we hebben de foto's nog:
Bolders uit 16mm gebruikt koperbuis gepipecut, de deukjes die er al in zaten geven een leuk "oud" effect.
Gaatjes geboord waar dikke satéprikkers doorgedraaid zijn.
Bolderkap uitgesneden uit styreen, koper verhit en het kapje erop gesmolten en rondgevijld.
Vloerplaatje uit styreen ook eronder gesmolten.
Bolder vol laten lopen met hotglue.
De knieën die ik gezaagd had uit 18mm multiplex afgewerkt met 0,5mm styreenplaat en op de romp geschroefd en geplakt. De voorplaat van de knieën daarna ook beplakt met styreen om de schroefkoppen te verbergen, daar zie je niks meer van.
Verschansing tussen de knieën gezet om het dekpersoneel wat te beschermen. Ik moet alleen nog even uitvogelen waar ik nu de lieren neer ga zetten. Er komt halverwege de hut ook nog eenzelfde bolder als voor op de boeg om bredere objecten te kunnen duwen en goed vast te klemmen tegen de Tug en om die lieren nou midden in het looppad te zetten is ook zo wat.