Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@ frans
je gaat naar je eerste bericht en klikt op weizigen, dan klik je op meer opties en dan kun je de titel veranderen![]()
Wat ik me wel afvraag is, is er een manier om eerst de vorm van de vleugel uit te snijden (dus inclusief de naar de tips toe rondlopende vorm) en die dan op een of ander manier uit te snijden in het profiel? Of blijft dat toch gewoon een kwestie van schuurpapier en een vaste hand. Ik bedoel, door te snijden en baggen krijg je (theoretisch!) een strakker en nauwkeuriger profiel, maar als je dan door slecht schuurwerk op de tips dat weer verknalt schiet je er toch eigenlijk weinig mee op?
... Maar ik was toch ontopic :S
![]()
Die rechte vleugel is inderdaad helemaal te snijden.. Zou dat niet lager gooien dan een vleugel die mooi rond loopt (minder luchtweerstand)? Als er filmpjes van dat toestel zijn hou ik me aanbevolen!
:rolling:In ieder geval bedankt voor de tip
Ik heb deze zin ondertussen een keer of tien gelezen maar kan er nog steeds niet uitkomenje zult niet ontkomen aan een kleine radius om de neuslijst mooi over te laten lopen in de tip
Een Mimi vleugel van schuim, en dan glassen?
Die heb ik nu al zo'n jaartje. Bevalt goed.
Gewoon te koop bij Sietse. Hij weet dus ook hoe het moet
Hoef je niet 'helemaal' naar RCGroups te gaan![]()