Mijn shortkit is binnen.....ik start een nieuw draadje op, want ik voel mn ADHD bouwstemming weer opkomen !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ho ho ho, heb je niet gelezen wat er op de doos staat?
...en beantwoord.Tweede serie kitjes is klaar.
Iedereen op de lijst heeft een bericht gekregen.
Groet
Frans
Tripje 11 inmiddels al gehad: ik had schuurpapier van de Praxis (wat een k-spul is dat, zit gelijk vol met schuursel). Nu 3M-sandblaster-papier gehaald, iets duurder, maar schuurt als een malle. Resultaat hedenochtend: 78 gram (niet vanzelf hoor, na wat meer schuren). Gelukkig is de vleugel zwaarder aan de kant waar de werpstift NIET komt. Mazzeltje. Nu moet de v-stelling er nog in geschuurd worden (-) plus lijm, spanfolie, werpstift etc. en uitbalanceren (+). Dit moet het zijn, (nog) beter wordt deze vleugel niet.
Ik probeer een extra procurementtrip (en bijbehorende pintransactie) nog even uit te stellen (al met al loopt de tikker goed door als je nog bijna niks in huis hebt). Denk dat ik komende dagen de vleugel in elkaar ga zetten en het rompje ga maken. Daarna 2 weken in Kaapstad (ja ik weet het, ik heb een rotleven) en dan hoop ik dat Hobbyking z'n spullen ook heeft geleverd en ik ergens eind november, na het bespannen, Mimi 3150-A "" haar luchtdoop kan geven. Eerst nog maar eens het forum erop nalezen hoe je 'm gaat 'invliegen' en hoe je je eerste zwiepjes gaat proberen. Zal spannend worden. Ik laat de hond dan maar thuis, die houdt iets te veel van ballen en frisbees uit de lucht plukken.
Ik heb geen carbon verstevigingen voor de verbinding van de twee vleugeldelen (tip en wortel) aan de "zwiep"-kant, paar laagjes glasvezel is ook goed? En kan dat ook voor de versteviging van het rompje aan de achterzijde waar de skyshark eruit komt? (Glas ipv kevlar, daar is niet aan te komen, en behoorlijk aan de prijs).
Zo, nu aan de port en wachten tot het stof weer is neergedaald.
Ben er mee bezig.Stukje duurder dan HyperFlight maar wel leverbaar:
Cabon Buis Conisch gewikkeld, PW, (3K) - Carbonwinkel.nl
Heeft iemand al een MiMi met een conische staartboom gemaakt? Overweeg toch zo'n conisch buisje aan te schaffen in plaats van de Skyshark P90. Blijft wel verdomd weinig materiaal over voor het bevestigen van het richting roer.
Prijs is wel stevig, p90 is al voor €9,50 op de kop te tikken.