MiMi wintercup 2013

Dan gooi ik hem er gewoon in:

Zaterdag 30 november van 12-zonsondergang op de heide.

Zeer warme kleren meenemen, er is geen mogelijkheid tot open vuur op de heide uiteraard

Ik ga kijken of ik dan een pan met warme snert kan regelen maar echt meer weet ik niet of dat een goed idee is :-)

Iemand al ideeën met wie we toestemming kunnen vragen?

das nog lekker ver weg...geeft nog wat tijd. Ik neem sowieso snert mee. Zelfgemaakt, met buikspek en rookworst van de slager....hmmmm, als ik daar nu al aan denk :D (gluten en whatever allergie vrij)

Tja dat moet je ook niet aan je mimi voeren eah daar worden ze heus niet lichter van haha ;-) :thumbsup:

Maar Tja dan is het recept van mijn oma waardeloos zeker ;-) nouwja ga ik kijken naar chocolademelk!

Laatst bewerkt:
Ideetjes voor de uberuberuberwing voor deze meeting zijn een beetje aan het uitkristalliseren... Geen carbonmat als D box (die zuigt enorm veel epoxy op), wel carbon op enkele plaatsen voor versteviging, disser , en roving als ligger (boven/onder) Over de vleugel 25 grams, met 3*25 gram als d box. (eigenlijk eeen beetje geinspireerd door robert :D :D....)

Laatst bewerkt:
TeXero ® carbon tape 38 g/m² IM, uni breedte 20 mm - Carbonwinkel.nl

Roving als ligger is eigenlijk niet plat genoeg en is erg moeilijk recht te maken was mijn ervaring

Zullen we anders samen 20m kopen? Kunnen we allerbij weer 5mimi's van bouwen en dan stuur ik je het wel op ;-)

Ook heb ik dit wel liggen, kun je door de helft splijten en dan kun je hem met uhu por op je leading edge plakken, lekker licht en sterk!

http://www.carbonwinkel.nl/nl/aramide/55444640-textreme-aramide-tape-67-g-m-ud-20mm-breed.html

Hoi allemaal. De Versus was niet bedoeld om in wedstrijdverband mee te doen hoor dus niks aan de hand. Mimi sticker zal ik eens naar kijken. Het lijkt me gewoon leuk (en koud) om met DLG piloten op stap te gaan.

Helaas is Zwolle voor mij echt een eind te ver weg maar wie weet verandert dit nog. Gezelligheid kent ten slotte geen tijd en J komt vanaf Belgie!

Hier hou ik het nog eventjes open dus. Jullie in elk geval veel plezier alvast!

garderen is een prima veld. Ruimte genoeg. Enige nadeel is dat er geen clubhuis ofzo is. Gewoon de thermoskannen vullen en leuk dagje van maken. Nistelrode word wat mij betreft net ff iets te ver deze ronde.

Wanneer? 30nov begreep ik? Dan is ook al de wintermeeting op vliegveld terlet. Lijkt me ook redelijk centrale locatie. Die subforum hlg/dlg

Wanneer? 30nov begreep ik? Dan is ook al de wintermeeting op vliegveld terlet. Lijkt me ook redelijk centrale locatie. Die subforum hlg/dlg

Is het niet handiger en leuker om die twee meetings samen te laten vallen ? Met alle MiMi's naar Terlet dus ?

Is het niet handiger en leuker om die twee meetings samen te laten vallen ? Met alle MiMi's naar Terlet dus ?

Dat was ook mijn gedacht... dan kan je ook niet mopperen dat er fullsizers zijn...
Wil je een wedstrijdje doen? Doe dan 1u vrij vliegen, 1u wedstrijd, dan weer 1u vrij vliegen met vervolgens weer een uurtje wedstrijd (tot men het beu is)

In 1u krijg je gemakkelijk 4 rondjes afgewerkt van de 8min werktijd als ik me niet vergis, plus voorbereidingstijd...

Men kan dan in het uurtje vrij vliegen ook eten, socializen etc etc

Top!!! Allemaal naar Terlet :)
Meld je aan via het draadje in het HLG/DLG forum. Kan Jeroen rekening houden met het aantal broodjes die hij moet smeren en de liters koffie :)

Back