MiMi zomer cup 2013 MVC Midden Nederland

hoe is het met de mimi wintercup plannen? :cool:
ik wil graag nog is bij jullie komen smijten!

Nou waar blijft dat draadje van de herfst/winter cup 2013 voor de mimi's...ik heb wel zin in ff terugzwiepen :D (MN strikes back enzo)

ow, ik ben niet eens een MN lid..ok "de vier poorten" strikes back dan.

en robert, kom maar op met je mimi, ik vreet/zwiep em op :D

Laatst bewerkt:
Misschien is het wat om als traditie in te stellen dat de laatste winnaar van de cup de volgende organiseerd? :D

Gezien de enorme schat aan mooie prijzen (lees: schuimkerntjes) welke die kant opgegaan zijn zou je zeggen dat je de Cup dan thuis moet kunnen houden ? Alhoewel........binnenkort heb ik hier een wwwhhhoooeeessshhh-loze über-mimi liggen... dus nemen wij de cup mee naar huis ! ;)

O ja, en volgens mij hebben ze heel veel mooie contrastrijke ruime plekken daar in het brabantse !!

en volgens mij is er in braband een nationaal vrije dag de 10e dus dan kunnen we het misschien beter een andere dag doen of zo ;-)

en volgens mij is er in braband een nationaal vrije dag de 10e dus dan kunnen we het misschien beter een andere dag doen of zo ;-)

dan heeft er net veel volk vrij om iets te organiseren toch? of ben ik nu zo mis?

De 10e is een gewone zondag...
Ik denk dat je in de war bent met 11-11, dat is de dag dat prins carnaval bekend gemaakt wordt, 's avonds om 11 over 11.
Meestal op een 11-11 bal waar de drank rijkelijk vloeit.

Ik heb een nieuw draadje geopend:
[198733] mimi-wintercup-2013-a

Laatst bewerkt door een moderator:
Back