MiMi zomer cup 2013 MVC Midden Nederland

Nog geen locatie? Dan zal het wel oktober worden ;)
Ik heb helaas ook weinig aanbod rondom Zwolle.. Alleen veldjes die veel te grof (zand) zijn om een goede worp te doen. Misschien een vliegclub ergens in midden-Nederland contacten? Of een normaal vliegveld als Terlet?

Oke, daar gaan we.......

Mimicup 2013 gaat plaats vinden op ZONDAG 6 OKTOBER met een weer-gerelateerde uitloop naar ZONDAG 13 OKTOBER

Locatie is in principe op het veld van MVC "de vier poorten" , Montfoort.

Het idee is vooral om gezamelijk te genieten van de Mimi, elkaar te helpen de worp te verbeteren, elkaar te helpen met de Mimi's NOG beter af te stellen, etc. etc. Ook is het elkaar "afzeiken" toegestaan !

De dag/middag wordt vervolgt met een kleine competitie, met vooral leuke taken waar iedereen aan mee kan doen, het competatieve element is niet het belangrijkste, maar uiteindelijk zal er toch een eerste winnaar van de Mimi-cup zijn ! Alle vormen van valsspelen zijn toegestaan, mits door mede deelnemers niet opgemerkt.

We willen de dag graag afsluiten met een gezamelijke bbq, een en ander is dus wel een beetje afhankelijk hoe de nazomer ons gaat helpen in deze.

Vraag voor alle deelnemers:
- neem een stopwatch mee
- neem "iets voor op het vuur" mee: wij zorgen voor een grote bbq en kolen, zodat we met z'n allen kunnen bakken.

We zijn nog even in conclaaf hoe we het met het drinken gaan doen, (met name koel houden etc. , nadere info volgt nog)

We gaan nog zorgen voor een eventuele uitwijk naar een locatie om samen te kunnen bbq-en als het weer echt niet leuk is, daarnaast hebben we 1 of 2 alternatieve locaties in de buurt om naar toe te gaan als de windrichting echt helemaal nergens op lijkt. (1 van de uitwijkmogelijkheden is de MooiBerg)

Graag horen we van alle geinteresseerden wie er wel of niet bij kan zijn, hou vooral dit draadje in de gaten voor het verdere verloop !

TOT DAN !!!!

Laatste competitiedag Ultimate op de zesde.. Maar ik wil hier ook bij zijn :'(
Toch nog maar een dagje vliegen dan. Hopelijk wordt het niet verzet..

HUH??? op vakantie ?? tis al bijna winter :D Geintje.

De vier poorten is voor ons makkelijkste lokatie...we hebben maar enkele vliegende leden (ik/berrie/dennis en af en toe een verdwaald lid :D) , dus over't algemeen is het veld op any dag helemaal leeg. Mooiberg kan ook..maar dan doen we't illegaal...en mooiberg is niet vliegbaar bij noord/west ---oost--oost/zuid wind. Anders dan dat, is het daar een zwiep paradijsje.

Laatst bewerkt:
Dit weekend horen jullie meer over tijdstip enzo.

Omdat het makkelijker is denk ik dat we taken gaan bedenken waar geen timer bij nodig is, denk bijvoorbeeld aan een all-up last-down competitie waarbij er uiteindelijk maar twee overblijven die de "finale" vliegen.

Het is nu vooral duimen dat het weer een beetje meewerkt.....!

:DInmiddels is duidelijk dat we welkom zijn op het nieuwe veld van MVC Midden Nederland, aan de Ringkade in Utrecht. Een prachtig veld met zeeen van ruimte !!!:D

Graag hoor ik van de mensen die zich hebben ingeschreven of ze van plan zijn om te komen, dan kan ik verder plannen.

Het zou bijv. zo maar kunnen dat het prima weer is om te gooien, maar dat het voor een bbq te koud is. We kunnen daarom ook iets in de buurt voor een aantal mensen reserveren, scheelt een hoop geregel en niemand hoeft af te wassen;)

Graag daarom jullie input, ik stel voor om om 11 uur die dag te beginnen.

Ennehhh......zegt het voort !

Hoi huey,

6 oktober kan ik zowiezo, de week er op wordt lastiger.... Wellicht niet onmogelijk...maar lastig ;-) hopen op goed weer de zesde dus...... Ik ben er!

oei, 6 oktober gaat moeilijk zijn voor mij, ik ben van 7 tot 14oktober in het mooie tirol... uiteraard een DLG mee!

en om het weekend al de hele tijd in de auto te zitten en dan maandag ook nog is naar tirol te gaan crossen is me wat veel...

Ik heb de zesde sport afgezegd dus in principe ben ik er zolang het weer het toelaat. Regen en houten toestellen lijkt me sowieso geen goede combinatie ;)

Ik heb de 6e gereserveerd in mijn agenda.
Als het weer het toelaat tenminste...
Ik hoop dat ik mijn Mimi af krijg, misschien kan ik Franck eens lief aankijken?
Anders kom ik jullie zonder Mimi om jullie aan te moedigen. Ik ben intussen wel erg benieuwd naar de gezichten bij alle posts die ik van jullie gelezen heb.

De 13e kan ik niet.

Gaat er nog iemand vanuit richting Zwolle (of noordelijker) die kant op? Eventueel gezamenlijk een auto en kosten delen (en het milieu sparen :) )?

Back