Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik mag ook wel aannemen dat zo'n groot R/C merk als Kyosho hier rekening mee heeft gehouden. Ik denk ook niet dat het opbollen van deze lipo'tjes snel zal gebeuren, dat zou voor veel kritiek zorgen en Kyosho zorgt natuurlijk wel dat het z'n goede naam behoud.Commander Clumsy zei:Laden in 10 minuten is natuurlijk veel te snel maar toch blijven mijn LiPootjes werken?
Niks opbollen of zo..
Twee accuutjes, een 40-50tal keer allebei, maar ik had hier ergens gelezen dat Theo Coenen wel al last had van een opgeblazen accu.Cade zei:Hoe vaak heb je je lipo al opgeladen en ontladen Commander Clumsy?Commander Clumsy zei:Laden in 10 minuten is natuurlijk veel te snel maar toch blijven mijn LiPootjes werken?
Niks opbollen of zo..
Commander Clumsy zei:Twee accuutjes, een 40-50tal keer allebei, maar ik had hier ergens gelezen dat Theo Coenen wel al last had van een opgeblazen accu.
Niek zei:Grotere lipo is niet meer power maar alleen meer vliegtijd en meer gewicht.
Sorry voor die aanname. Nooit afgaan op 'hear say' dusTheo Coenen zei:Commander Clumsy zei:Twee accuutjes, een 40-50tal keer allebei, maar ik had hier ergens gelezen dat Theo Coenen wel al last had van een opgeblazen accu.
Dat lipotje doet het nog perfect hoor. Het lijkt alsof het bol staat maar dat is maar schijn. maar ja, het heeft ook al heel wat moeten verduren in die korte tijd dat ik ermee vlieg.
Commander Clumsy zei:@ pdspds: Wie denk je dat wij zijn, de marketingafdeling van Kyosho? :lol:
Niet geveerd! Lekker!Marco899 zei:...De (Parkzone) zender is links niet geveerd en werkt ook niet met mijn kyosho cessna. ...