Mini DLG met split stabilo.

Lol. Ik heb iets in een zak zitten, maar vrees ervoor. Ga misschien toch terugvallen op de beproefde balsa sandwich. (Das dus echt meer dan 30 jaar terug dat ik dat maakte ☺).

Trouwens, kan iemand me uitleggen hoe je die kevlar schaar kan maken? Das echt taai spul zeg. Wielsnijder snijd precies een rondje van het wiel en is bot. Ik vraag me af wat die onderzoekers dachten toen ze de eerste draadjes probeerden te knippen.
De uitleg van loet snap ik niet of werkt niet bij mijn schaar.

Een slecht filmpje maar toch. Ik heb zo'n 20 Actionscharen die ik eens in de zoveel tijd slijp. Kost me hooguit 10 minuten en je kan weer jaren vooruit. Ik bewaar de geslepen scharen in een aparte lade ;-)

Lekker mijn mylars aan het bekliederen om mijn glas DLG een mooie carbon look te geven.
3a6ffb6fc37e337ae279996dae4e04dc.jpg

Geel er nog tussen, en zwart er omheen op de bovenkanten.

P.s.
Meisjestape, waar ook weer te koop op het internet?

Voor zover ik weet is 12 rollen een normale hoeveelheid voor transfer tape.
Ik heb een jaar geleden een group-buy gedaan, was snel ingeschreven.

Rick

Das handig te weten. Zal in de draad over de clinic 31 januari wel vragen wie interesse heeft!

Bedankt voor het idee.

Bij deze de prijzen voor de tape die ik voor je mee kan nemen naar de clinic:

Holotape blister 6 rollen: 2,75€
Per kleur anders dan zilver 2 m: 0,50€

Transfer tape 33m/12mm: 5,50€

Hier berichtje plaatsen. Als je een speciale kleur holotape wil hebben, moet je de kleur even vermelden. Ikzelf zal zeker vier zilveren rolletjes willen hebben, dus per andere kleur dan zilver zullen er 4 verzoeken kunnen worden gehonoreerd. Wil je zelf zilver: hele blister kopen. Wat rest is op locatie te kopen. Op is op.

Bestelling gaat 17 januari de deur uit. Verzendkosten heb ik door een minimale toeslag in de prijs verwerkt. Kijk zelf op www.discountoffice.be .

Laatst bewerkt:
Je mag voor mij 2X Holotape blister 6 rollen noteren.

Edit:
Potjandrie... hoor net dat ik die koopzondag moet werken. :(

Geen wintermeeting voor mij dus...

Laatst bewerkt:
93d628082ded7ab70badde017a77ae3e.jpg

Wat plekjes waar de gele verf dunner is. Ga je dat zien straks na lamineren? Durf niet eroverheen te spuiten, slechte ervaringen mee.

Jij vroeg in mijn Mimi draadje naar de profielen van de staartvlakken.
Voor een model met tailerons zou ik eerder naar een symmetrisch profiel gaan kijken. Het freakV2 profiel dat ik voor het stabilo gebruik is niet goed ik hoge CL waarden, en zou ongeschikt zijn om jou model in een rolbeweging te forceren.

Back