Mini H blackout

Whahahaha... wat gebeurt hier..?:p Kijk een paar uur niet, en gelijk worden er races georganiseerd en lopen mensen elkaar flink uit te dagen.. wist wel dat het ervan zou komen..;) Count me in..:yes:

natuurlijk alles op Vriendschappelijke Basis :proost:

kom zelf uit de Race-wereld (Motorcrosss en Quads) en dat was niet altijd fijn :( met mede-Piloten

Danny maak je geen zorgen.... de mini's kunnen lichter gemaakt worden, maar dan mag je niet crashen;), dus dat is geregeld.
Dat met Standaard MCOL vind ik goed.

Ander idee: messing plaat met carbon-look folie voor MCIB, niet door vertellen :yes:
6S nodig om los te komen en crashen doen ze toch....:p

:music:

Zaterdag repetitie.....

full
Zo dat was het voor vandaag....

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zie bij de video TXen een optionele koelplaat:
ik denk dat deze niet hoeft afhankelijk van de plaats waar de TX gemonteerd wordt op de mini's?

Klopt dat?

Zelfs in de zomerdagen (40graden) waarbij ik veelvoudig heb gevlogen op de dag zelf of zelfs bij mijn range testen waar ik niet vlieg is de VTX nooit uitgefikt of slechter gaan werken.
Denk dat die koelblokken pas nodig zijn als de vtx vele uren moet draaien. Deze vtxen die wij gebruiken zijn nooit ontworpen voor FPV gebruik, maar meer om security cameras op afstand te kunnen aansluiten waar ze ook 24h per dag draaien.

Hmm.. ben erg benieuwd naar die mini...! Mag er straks zeer waarschijnlijk een proberen als die klaar is......(een orginele maar zie al hele mooie "namaak")

Dat Logotje aan de onderkant is al reden genoeg eigenlijk om hem te kopen!

Hmm tempting...

Ga eerst op Vakantie Boris :D
en heb nog niet alle spullen bij elkaar betreft FPV
zal wel midden Januari worden voordat ik de lucht in ga (als het weer het toelaat tenminste)
verheug je er wel heeeeel erg op,,
en dan moet ik nog eens goed oefenen om jullie bij te houden;)

Back