Mini H blackout

Boris vliegt daar mee en vindt het goed.
Je hebt wel maar 3 bruikbare kanalen he...of je moet de Vrx met saw hebben , dan heb je 4 kanalen.

Ik vlieg met 850mw :)

850 mw 1,3ghz partom van electronicarc met kleine lawmate antenne.

Dit is het resultaat:

Laatst bewerkt door een moderator:
Ok, ik zal het eerst proberen met de 500mw partom met een uhf lite, mocht dit niet lukken een 150mw van readymaderc.

Als je ezuhf hebt moe je bang hebben met range...
Ik vlieg met de mini op 2,4ghz fasst en heb een goede range..

kun je die eerste zin vernederlandsen? :)

als ik het begrijp 1.3video met 2,4 op een klein frame moet goed lukken aangezien je toch niet ver gaat?

Ow wtf,

Als je op 2,4ghz vliegt wil je niet teveel mw hebben op een mini omdat de Vtx en Rx dicht bij elkaar staan.
Als je met ezuhf vliegt dan kan het geen kwaad ..

Duidelijker :)

Anyway , als je met een goede 2,4 ghz zenderset vliegt kan je wel enkele honderde meters halen.
Met graupner lukt het meestal niet...(wilt niet zeggen dat graupner slecht is maar heeft problemen icm 1,3ghz..)

ik heb spektrum dx7s met 2,4 en uhf en heb nu een 800mw en nu die 150mw besteld.

het zou mooi zijn als die 150mw straks met mijn ar8000 werkt scheelt mij weer aanschaf uhf lite.

Ook Sunnysky heeft kleinere motoren als test uitgebracht, echter de eerste tests zijn niet super: teveel verbruik 11A op 5045
Afwachten dus op betere productiemodellen

FPV maiden van mijn hammerhead mini quadcopter. In vergelijking tot Mini H is deze stukken stabieler en voelt bijna net als mijn QX-9 :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Back