Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat er een mini H virus uitbreekt hier op het forum.
wil er ook 1

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat er een mini H virus uitbreekt hier op het forum.
Inderdaad zeer jammer van het weer, maar mooie met die mini quads is het zo dat je met alle weer overal kan schuilen. Parkeer garages, bebosde gebieden. Zelf ben ik vandaag in een parkeergarage geweest en een stukje bos vlakbij mij om wat testen te doen. Het vliegt heerlijk!!! Nog een beetje pitch naar mijn smaak krijgen en dan kan ik ermee gaan vlammen.Eindelijk?
Je hebt hem net binnen. Ziet er goed uit. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat er een mini H virus uitbreekt hier op het forum.
Jammer dat het zulk slecht weer is buiten.
Als je wat moet weten hoor ik het wel, maar dit setup lijkt prima!Eergisteren ook een set besteld met frame, motor en esc.
Nu rest vd spullen nog bij elkaar zoeken...
AustralieWaar komt de Mini H blackout bij bestelling vandaan? USA?
Hoi Ad. Ik ben zeer bewust hiervan, maar mijn mobiele android app ondersteunt dat niet en had ze vanaf mijn S4 geupload en deze waren op de hoogste resolutie. Mijn excuses hiervoor. Ik doe dit vaker, maar corrigeer het achteraf als ik de kans ervoor krijg.@garbungel
Het plaatsen van grote foto's (in jouw geval > 4000 pixels) kan vooral bij ImageShack nogal eens hinderlijk traag laden van een pagina met meerdere van deze grote foto's tot gevolg hebben. Naast het feit natuurlijk dat het forum maximum 800 pixels is.
Inderdaad zeer jammer van het weer, maar mooie met die mini quads is het zo dat je met alle weer overal kan schuilen. Parkeer garages, bebosde gebieden. Zelf ben ik vandaag in een parkeergarage geweest en een stukje bos vlakbij mij om wat testen te doen. Het vliegt heerlijk!!! Nog een beetje pitch naar mijn smaak krijgen en dan kan ik ermee gaan vlammen.
Goeie vraag:vamp: :vamp: :vamp:
Mooi opgebouwd
wat weegt de BlackOut nu compleet?