Mini H blackout

Het is een erg fijn gevoel dat je overal tussen kan. Het is nog steeds wennen zo'n kleine quad:D. Probeer de hele tijd te vliegen zoals ik met mijn andere quads deed, maar dit ding is natuurlijk heel klein.

Vliegen zal beter worden als ik hem nog beter afgesteld heb.

Hoi Danny er zijn mensen die er naza erin hadden gezet. Zie hieronder. Het maakt hem alleen wel heel erg zwaar. Wellicht dat naza zonder GPS en alleen via PPM en als je dan op andere zaken een beetje bespaart wel gewoon gaat.
407660369.jpg

Of krachtigere motoren monteren..gewoon maat 22.. nog wat, erin hangen.
Die kleine motortje geven allemaal maar 150 tot 250 gram trust..dus dan zit je snel aan een gewichtslimiet.
Maar zal wel niet berekend zijn op wat grotere props dat framepje ???

Frame zelf is berekend op 300-450gram vliegklaar op 2S en met dit setup heb je daar genoeg aan. Grotere motoren kunnen er natuurlijk ook op, maar denk dat het een beetje aan het idee van een mini quad voorbij gaat.

Blackout zelf is echter wel bezig om het nog efficienter en krachtiger te maken (geschikt voor 3S) en heeft nieuwe motoren voor laten ontwikkelen bij Tiger. Dit zijn de eerste testen.

Van mij volgt nog een vlucht met naze32 erop ipv CC3D. Gisteren LOS geprobeerd en dat voelde toch behoorlijk stabiel.

Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt voor je verslag je. Welke ga je bordje ga je gebruiken de naze32 of de CC3D? En welke vind je fijner vliegen en waarom?
Groeten have fun!

Frame zelf is berekend op 300-450gram vliegklaar op 2S en met dit setup heb je daar genoeg aan. Grotere motoren kunnen er natuurlijk ook op, maar denk dat het een beetje aan het idee van een mini quad voorbij gaat.

Blackout zelf is echter wel bezig om het nog efficienter en krachtiger te maken (geschikt voor 3S) en heeft nieuwe motoren voor laten ontwikkelen bij Tiger. Dit zijn de eerste testen.

Van mij volgt nog een vlucht met naze32 erop ipv CC3D. Gisteren LOS geprobeerd en dat voelde toch behoorlijk stabiel.

Omdat de Blackout zo duur is ben ik zelf aan een race frampje begonnen :)

Wachtende op de motoren en regelaars...de rest heb ik allemaal al liggen..

edit_preview.php

edit_preview.php

edit_preview.php

edit_preview.php

edit_preview.php

Welke motoren ga je gebruiken Roni? Volgens mij is de keuze in goede motoren op dit formaat redelijk beperkt.

Ik heb bewust grotere motoren genomen , vind die kleine motoren veel te fragiel voor ragwerk.
Heb die 2000kv's gehad op een mini hexa , vind ze nogal rauw lopen..

Nog steeds wennen zo'n kleine frame, maar wordt steeds leuker :D.

Back