Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De Cam aansluiting is onduidelijk... Zijn er ook cams die goed werken op 3S? Of een converter nodig zoals nu ook?
Als je imersion heb die heeft 5 volt uitgang, daar dan stepup op, en dan heb je alles meteen gefilterd als je 12c cam hebt.
Sorry, maar dit is niet echt bepaald een slimme oplossing...
Als je immersion hebt krijg je er zo'n blokje bij waar je je balanceerkabel op aan kan sluiten.
Dat is je filter en die werkt prima!
Na dat filter splits je je bedrading en gaat er 1x 12v + en - naar je VTX en 1x 12v + en - naar je cam.
Zo heb ik het zitten en heb altijd kraakhelder streepvrij beeld!
Pardon ? En waarom dan niet ? Ik heb OOK kraakvrij beeldSorry, maar dit is niet echt bepaald een slimme oplossing...Als je immersion hebt krijg je er zo'n blokje bij waar je je balanceerkabel op aan kan sluiten.
Dat is je filter en die werkt prima!
Na dat filter splits je je bedrading en gaat er 1x 12v + en - naar je VTX en 1x 12v + en - naar je cam.
Zo heb ik het zitten en heb altijd kraakhelder streepvrij beeld!
Zie hier reden nummer 2klopt mark, maar dat werkt enkel bij 3 s. als je met 4,5 of 6s vliegt is de stepup slimmer, daar je dan altijd 12 hebt![]()
Het product waar je naar linkt is alleen een filter en geen BEC of step up!
Gevolg is dat als je een keer gas geeft terwijl je 3S LiPo bijna leeg is dat je CCD camera reboot en jij zwart beeld hebt.
Immersion heeft zelf een speciale stepup voor op de uitgang van hun videozenders waarmee je 5V. omzet naar een gestabiliseerde 12V.
ImmersionRC - 5v - 12v Stepup - FPV Products
De meeste mensen gaan echter voor een Pololu step up aangezien die een stuk goedkoper is.
Pololu 12V Step-Up Voltage Regulator U3V12F12