Mini H blackout

Geen idee of G10 sterker is bij dit punt op de kop: een sleuf van een 2mm op de kop

En Blackout is lekker actief en. Helpt graag zie ik bij andere fora: top!
Een. spider? Wow dat is een rappe rakker :)

werk in de orthopedie en altijd op zoek en aan het experimenteren met materialen om een zo licht en sterk mogelijk product te maken. carbon is er daar een van en werkt perfect zolang er maar geen "rare"krachten op komen te staan. bij crashes is dit helaas wel het geval, zoals ik zelf al div keren heb mogen meemaken :)

1mm Carbondikte

was een dikke knuffel met een boompje
maar al knappen ze elke week .. minis zijn het einde !!!
wil niks anders meer :p

had er 2 besteld toen met 12armen ofzo ..
ik kan me een beetje zelf hahaha
had wel de armen van wim erin voor de simonK esc's en die zijn heel gebleven (geen krasje erop)

Mijn laatste 3 bestellingen kwamen zonder douane kosten! Hij geeft ook een ander bedrag op voor mij ;). Binnen 10 dagen was het binnen!

Denk dat jij danny net ongelukkig die boom hebt geraakt, maar serieus ik heb crashes gehad dat wil je niet weten en heb nog steeds mijn eerste frame. Heb allleen de armen geupgrade naar versie 2 (dikker).

Zonder extra kosten is het goed te doen, maar ja wij hebben niet die goede contacten ;)
Zal eens spieken alvast bij hem, reserve materiaal zal er toch eens van komen denk ik

Volgens mij doet ie dat nu bij iedereen nadat ik de eerste keer 30 euro moest aftikken aan douane. Hij heeft mij gebruikt als proefkonijn om beste manier uit te vogelen om naar Europa te sturen.

Kan ook makkelijk, een mini is ingepakt een dikke 2 centimeter dik denk ik en klein qua formaat. Geen hond die wakker wordt (als ze niet meelezen :)

Je kan eventueel even een filter er tussen zetten als je last krijgt van strepen....
Als je imersion heb die heeft 5 volt uitgang, daar dan stepup op, en dan heb je alles meteen gefilterd als je 12c cam hebt.

Als je imersion heb die heeft 5 volt uitgang, daar dan stepup op, en dan heb je alles meteen gefilterd als je 12c cam hebt.

Sorry, maar dit is niet echt bepaald een slimme oplossing...
Als je immersion hebt krijg je er zo'n blokje bij waar je je balanceerkabel op aan kan sluiten.
Dat is je filter en die werkt prima!
Na dat filter splits je je bedrading en gaat er 1x 12v + en - naar je VTX en 1x 12v + en - naar je cam.
Zo heb ik het zitten en heb altijd kraakhelder streepvrij beeld!

Laatst bewerkt:
klopt mark, maar dat werkt enkel bij 3 s. als je met 4,5 of 6s vliegt is de stepup slimmer, daar je dan altijd 12 hebt;)

Sorry, maar dit is niet echt bepaald een slimme oplossing...
Als je immersion hebt krijg je er zo'n blokje bij waar je je balanceerkabel op aan kan sluiten.
Na dat filter splits je je bedrading en gaat er 1x 12v + en - naar je VTX en 1x 12v + en - naar je cam.

Het product waar je naar linkt is alleen een filter en geen BEC of step up!

Gevolg is dat als je een keer gas geeft terwijl je 3S LiPo bijna leeg is dat je CCD camera reboot en jij zwart beeld hebt.

Immersion heeft zelf een speciale stepup voor op de uitgang van hun videozenders waarmee je 5V. omzet naar een gestabiliseerde 12V.
ImmersionRC - 5v - 12v Stepup - FPV Products

De meeste mensen gaan echter voor een Pololu step up aangezien die een stuk goedkoper is.
Pololu 12V Step-Up Voltage Regulator U3V12F12

Sorry, maar dit is niet echt bepaald een slimme oplossing...Als je immersion hebt krijg je er zo'n blokje bij waar je je balanceerkabel op aan kan sluiten.
Pardon ? En waarom dan niet ? Ik heb OOK kraakvrij beeld ;)

Werkt prima. Losse balanceer stekkers houd ik niet van. Kan allemaal maar los schieten en je trekt iedere keer weer aan de draden, als je niet goed oplet...

klopt mark, maar dat werkt enkel bij 3 s. als je met 4,5 of 6s vliegt is de stepup slimmer, daar je dan altijd 12 hebt;)
Zie hier reden nummer 2 ;) En bij ons grotere quad en hexa en octo vliegers, vermoedenlijk Nummer 1 ;)

Daarnaast zijn er vele wegen om iets te doen, er is niet persee fout of goed...

Het product waar je naar linkt is alleen een filter en geen BEC of step up!

Gevolg is dat als je een keer gas geeft terwijl je 3S LiPo bijna leeg is dat je CCD camera reboot en jij zwart beeld hebt.

Immersion heeft zelf een speciale stepup voor op de uitgang van hun videozenders waarmee je 5V. omzet naar een gestabiliseerde 12V.
ImmersionRC - 5v - 12v Stepup - FPV Products

De meeste mensen gaan echter voor een Pololu step up aangezien die een stuk goedkoper is.
Pololu 12V Step-Up Voltage Regulator U3V12F12

Ook zeer herkenbaar! Iemand met praktijk ervaring ;) Sommige 12volt cams hebben hier idd last van!.

Nope juist door deze dingen werk ik ALTIJD met een stepup! En je kan je setup ook veranderen zoals Vinny zegt, als je van 4 naar 5s of zelfs van 6s gaat, of andersom...
Meestl gebruiken we regelaren welke tot 6s kunnen, en de immersion kan dat ook... Erg flexibel ben je dan...

Nogmaals:
Er vele wegen om iets te doen, er is niet persee fout of goed.. Bepaalde dingen hebben zo zijn voordelen, maar als je deze niet gebruikt, dan heb je er ook weinig aan...
Tis allemaal persoonlijk...

Back