Mini H blackout

Vandaag voor het eerst FPV gevlogen met mijn mini, ik kan 1 ding zeggen......

VERSLAVEND!!!

De combo met ZMR frame en de 3 550 HK bodem platen zit in elkaar ;)

blackout8.jpg

blackout9.jpg

blackout12.jpg

Valt mee, ik heb er even de Turnigy Multistar 1704-1900K opgezet maar als de andere ESC er zijn zet ik de SunnySky X2204 2300k erop. Hier zie je bij 3.30 het nieuwe frame.

Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag voor het eerst FPV gevlogen met mijn mini, ik kan 1 ding zeggen......

VERSLAVEND!!!

I KNOW :vamp:

filmpje van vandaag

Lipo erna vlam ik em in 2 stukken
jammer genoeg geen beelden van de CRASH
SDkaartje eruit geslingerd / wel gevonden na ff snuffelen hahaha
beetje afgeleid door een schreeuw in het bos
maarja deze week nieuwe bouwen

Laatst bewerkt door een moderator:
Shit man......das een serieuse klap geweest dan? Jammer dat er geen beelden van zijn.

Hoe kwam het?

was 1sec ofzo afgeleid door een schreeuw in het bos
en ja ... net op een stukje waar je bijna volle gas kan knalluh
en ja ... net voor een boompje :lol:

deze week nieuwe bouwen .. alles doet het nog
alleen de mobius-case is gescheurd / props -> interesseert me allang niet meer

Hopen dat de naza ook nog heel gebleven is.. Die wil nog wel eens de geest geven met zon klap... Even aan de pc hangen en dan bij tools calibratie doen, en dan geeft hij wel melding of het goed of niet goed reageerd...

Heb Naza's zien sneuvelen bij een klapje, wat geen naam mocht hebben, en ze zien overleven bij een mega klapper... Zal iets met de hoek van impact te maken hebben..

Dat zijn mindere berichten Emil
Maar goed de losse controller (lite) is nog voor 59 euro te krijgen, hopelijk blijft dat zo

Mijn oude naza had behoorlijk wat crashes doorstaan zonder problemen.
Wel balen man. Je hebt gewoon veel pech dat het ook frontaal was em dat de quad stil kwam tegen de boom.

Dat zijn mindere berichten Emil
Maar goed de losse controller (lite) is nog voor 59 euro te krijgen, hopelijk blijft dat zo

Ja, das op zich wel prettig.... Dan is de schade met een stukke naza niet zo erg.. Blijft sneu geld, dat wel......

Mijn oude naza had behoorlijk wat crashes doorstaan zonder problemen.
Wel balen man. Je hebt gewoon veel pech dat het ook frontaal was em dat de quad stil kwam tegen de boom.
Heb een naza afgeschreven bij het oefenen van een rol, was echt niet hard op de grond, kwam net een meter te kort....... en een keer frontaal de grond in met een loop, en brain freeze...
Niets aan de hand...

Maar ook wel reparatie gehad van sommigen met wat ze zeiden een lichte crach, verder op de props na geen schade, maar wel naza z sensor stuk... gaf -18 aan ;) ook na calibratie en advanced calibratie... Zelfs na reset.... -18 it is was and will be!

ja fpv cam doet het nog
alleen dat witte stekkertje is half afgebroken in de cam
waar de stroom enz ingaat

kan niet los vliegen Emil hahaha

Back