Mini H blackout

Vandaag heb ik drie nieuwe Turnigy 1800mah accu's ontvangen in 4s.

Uiteraard meteen even proberen.

Waar de mini met 3s erg netjes vloog oscilleerd hij met de 4s als een gek. Het verhogen van de TPA waarde had totaal geen zin, te hoog had ik het idee dat de motoren zelfs even een timing probleem kregen.

Ik vlieg met de volgende setup"

Cobra 1960kv
ZTW 20A esc's
HQ 5045

Iemand die met een vergelijkbare setup vliegt en goede instellingen heeft voor mij?

Vlieg nu nog met de standaard software, is het zinvol om cleanflight te instaleren?

Cobra 1960kv
ZTW 20A esc's
HQ 5045

Iemand die met een vergelijkbare setup vliegt en goede instellingen heeft voor mij?

Vlieg nu nog met de standaard software, is het zinvol om cleanflight te instaleren?

dit zijn mijn Baseflight instellingen:
er staat wel 2300kv maar vloog deze settings ook op 1960kv

Heb je ook jouw cleanflight instellingen van jouw laatste met de 20A esc's en de 6045 props? Wil ook even met cleanflight expirimenteren.

Heb je ook jouw cleanflight instellingen van jouw laatste met de 20A esc's en de 6045 props? Wil ook even met cleanflight expirimenteren.

CLEANFLIGHT + PID Controller = 1
Roll .......4,0 / 0,045 / 32
PITCH ..4.5 / 0.038 / 32
YAW ...11,0 / 0.050 / 1

ROLL/PITCH RATE 0.30
YAW RATE .............0.40
TPA ........................ 0.00
LOOPTIME ............ 2200

RCRATE......1.30
RCEXPO .....0.60

Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt, ga ik daar even mee experimenteren. Net cleanflight al even geflashed en daar leek het al veel minder te zijn.

Klopt het dat cleanflight geen H model kent? Heb hem nu als Quad X staan maar dat is niet helemaal juist

Bedankt, ga ik daar even mee experimenteren. Net cleanflight al even geflashed en daar leek het al veel minder te zijn.

Klopt het dat cleanflight geen H model kent? Heb hem nu als Quad X staan maar dat is niet helemaal juist
quad H = quadx mix.

een mix zegt iets over het effect van de motoren in iederw axis en daar zit geen verschil in. je kan nog steeds een denkbeeldige X tekenen tussen de motoren.

Je zou geen shakes met dat setup moeten hebben. Ik gebruik dezelfde setup.

Geen idee wat ik dan verkeerd doe. In de oude setup in baseflight vliegt hij super mooi, nu met 4s in zowel baseflight als cleanflight niet.

Laat het voor vanavond maar even rusten en ga er van het weekend maar even aan puzzelen.

Geen idee wat ik dan verkeerd doe. In de oude setup in baseflight vliegt hij super mooi, nu met 4s in zowel baseflight als cleanflight niet.

Laat het voor vanavond maar even rusten en ga er van het weekend maar even aan puzzelen.
tussen 3s en 4s moet je inderdaad pids afstellen.
Draai je toevallig niet nog default looptime ofzo?

heb in cleanflight looptime 2200 ingesteld verder niet mee geexperimenteerd. Bij de instellingen in baseflight staat hij op 2500. Net weer even baseflight teruggezet en opnieuw de instellingen doorlopen, daarmee lijkt hij het nu goed te doen, nagenoeg geen oscillaties. Ga van het weekend wel verder experimenteren.
Wel een absurde hoeveelheid power op 4s.

Zo, eindelijk mijn BO mini-h klaar.
Na lang wachten op mijn vtx is hij eindelijk klaar!
Super mooi gebouwd door Quadron. Ik had geen geduld meer;)
Quadron kan niet alleen frezen!!!
Thnx Roni, super gedaan.
a474372481810e71b7b3e18caff4dd36.jpg

f5e7f2e949c0cd732d7f94cdeb2c5f0d.jpg

Ondanks ik al een tijdje meelees had ik me nog niet echt voorgesteld in de multicopter sectie.
Ik ben Dylan, 40 jaar en kom uit Roosendaal.
Ik vlieg al 5 jaar heli en 1,5 jaar vliegtuigen.

Dit is mijn eerste quad en fpv ervaring.
Ik ben erg besmet met het virus door sommige filmpjes hier op het forum.

Ik hoop dat ik wat races bij kan wonen.
Ik heb er iig zin in!
3dceb3764b75f3455fc9ce00e099b75c.jpg

Greets

Sent from my iPhone using Bi-Fi

Gisteren een mailtje gekregen dat de super mini H op voorraad was :)
Gelijk eentje besteld :thumbs

Binnenkort de rest van de componenten samenstellen.

Ik dacht zelf aan

Ztw 20A esc
Cobra 2204 1960kv
6x45 prop
Naze32

En dat op 4s

Mochten jullie hier gaten in willen schieten dan hoor ik dat graag

Thnx mannen, daarom ook aangeschaft voor lots of fun;)

@ MAzlbeer
Zelfde setup als mij, alleen vlieg ik nog met 5" props
Ga jij ook veel fun mee hebben.

Back