Knikje is verwarmen met een aansteker, buigen en laten afkoelen terwijl het nog gebogen is.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Cobra 1960kv
ZTW 20A esc's
HQ 5045
Iemand die met een vergelijkbare setup vliegt en goede instellingen heeft voor mij?
Vlieg nu nog met de standaard software, is het zinvol om cleanflight te instaleren?
Heb je ook jouw cleanflight instellingen van jouw laatste met de 20A esc's en de 6045 props? Wil ook even met cleanflight expirimenteren.
quad H = quadx mix.Bedankt, ga ik daar even mee experimenteren. Net cleanflight al even geflashed en daar leek het al veel minder te zijn.
Klopt het dat cleanflight geen H model kent? Heb hem nu als Quad X staan maar dat is niet helemaal juist
tussen 3s en 4s moet je inderdaad pids afstellen.Geen idee wat ik dan verkeerd doe. In de oude setup in baseflight vliegt hij super mooi, nu met 4s in zowel baseflight als cleanflight niet.
Laat het voor vanavond maar even rusten en ga er van het weekend maar even aan puzzelen.