Mini H blackout

@FedorCommander Are your motor mounts fixed with all 4 screws?
I can get some mounts, but they can only be fixed with 2 screws. Not safe I think..
Did they fit ok? Or did you have to adapt them?

Laatst bewerkt:
2 schroefjes is geen probleem. Op de 5" armen moet je wel anders staan ze scheef. gewoon blauwe locktight erop en goed aandraaien. Wat met de geprinte versie vaak het probleem is er zit lucht in en als je dat hard aandraaid en crashed kunnen ze springen of breken.G10 heeft dat niet.

Bij MRP op de foto's zie je dat ze wel 4 schroeven gebruiken, vandaar mijn vraag.
Ben al 2x een schroefje verloren tijdens de vlucht. Met 4 schroeven geen probleem, met 2 wordt het een ander verhaal..

Maar heb nog wel een paar druppels blauwe tocktite over.
Moet dan alleen nog even over een gevoelsmatige drempel heen.. ;-)

Laatst bewerkt:
Ik wil de antennes van de dr4ii in de hk antenne mouts zetten maar zie dat de antennes op de dr4ii gekruist zijn... is dat wel goed?
a72150df09e0e0799c224bfb799b8d99.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Alleen de laatste 3cm zijn belangrijk (gestripte deel + punt), de rest maakt niets uit voor zover ik weet. En als het in theorie wat uit maakt.. ik heb ze ook gekruist en nooit ergens last van gehad ;)

Gewoon zorgen dat je failsafe werkt!

Ik vlieg al 5 jaar met altijd 2 schroefjes :)
Als dat met die capriolen van jouw blijft zitten, hoef ik me niet meer druk te maken!
Gewoon Locktite erop dus. Blauw zou toch genoeg moeten zijn? Of werken jullie met rood bij de motoren?
Ben al twee keer een schroef kwijt geraakt dus dat spul moet er wel op.. al is het voor mijn gevoel ;)

Ik heb mijn naze32 succesvol geflashed met cleanflight. Alles lijkt prima te werken.. tot dat ik in de ports tab UART2 aanvinkte kreeg ik een vastloper in cleanflight.
Als ik nu opnieuw probeer te connecten in cleanflight zie ik:

2015-09-11 @ 09:33:54 -- Serial port successfully opened with ID: 8
2015-09-11 @ 09:34:04 -- No configuration received within 10 seconds, communication failed
2015-09-11 @ 09:34:04 -- Serial port successfully closed

Ik heb ook al bootload geprobeerd maar dat lijkt niet te werken :( Iemand ook tips voor mij?

Hieronder het scherm ik klikte dus UAER2 en klikte vervolgens "save and reboot" en toen kreeg ik een vastloper... @Royce helpppp

cf-ports.png

Laatst bewerkt:
all ready tried that disconnect also all the wires from the naze but nothing seem to work.. blue led is sollid and green is flashing.. I give up for today!

Laatst bewerkt:
Back