Mini Springer Tug de "Jumper"

ja dat is zeker zo Jeffrey! ik denk dat ik idd eerst ook maar eens wat meer moet rondkijken en ook alles wat meer naar voren moet plaatsen.

ziet er grappig uit, maar niet helemaal mijn smaak.. :p ik ben meer van het wat "modernere" uiterlijk van een bootje.
hier in het ontwerp een paar kleine aanpassingen (de opbouw meer naar voren vind ik er idd al beter uit zien)
8ek7.png

4nt.png

by the way, de Jumper krijgt ook een drijvene duw/sleepbak om bijv. m'n wiesel in te vervoeren ;)

Zoals gezegt, vandaag de motorsteun en het roer gemaakt.
Het roer
hm3v.jpg

o5ci.jpg

De motorsteun
jc0i.jpg

pgqj.jpg

En zo komt alles uiteindelijk in de Jumper terecht
2dyn.jpg

Nu bedenken of er een straalbuis of zo'n wig op komt.

Laatst bewerkt:
waarschijnlijk heb ik het gemist, maar hoe breed en hoe lang is het bootje?
als ik zo naar de motor(+- 4cm lang) kijk is hij toch al gauw 40-50cm....maar dat kan ik mis hebben....

hallo

ik zou onder de as aan de binnen kant toch een kleine ondersteuning zetten
eventueel lijmen met tec 7 dat dempt de trillingen
gr raf

Weer even bezig geweest.
qcpd.jpg

Nu ik ff bezig ben met dat aluminium vind ik het wel handig om daar ook kimkielen van te maken. nu is mijn vraag, hoe groot, welke vorm moeten ze hebben en waar ongeveer op de boot?

@Raf ga ik ook nog doen! alleen lijm ik het dan wel met montagekit ;)
Gr. Sam

sam, hou je die schroef of vervang je die later door een messing exemplaar?
met die kimkielen, weet je zeker dat je die nodig hebt? ik heb er geen nodig om mijn springer recht te houden.

ja ik laat het bij deze schroef...
kimkielen: nou ik dacht omdat hij zo klein is, dat hij een stuk instabieler zou zijn dan een grotere..

Goede beslissing, ben van mening dat kimkielen voor dit soort geen toegevoegde waarde hebben. Leuk projectje. Zou eel overwegen een messing schroef te nemen.

Back