ik heb een tijdje geleden een stock mini-t op de kop kunnen tikken met de bedoeling om het deze winter eens goed onder handen te nemen. De mini-t was in slechte staat en flink afgeragt en een hoop onderdelen niet in orde, wat wel een tegenvaller was en dit ook niet in de advertentie gemeld was. Maar ach, het werd toch eenprojekt en uitleindelijk zal er weinig origineel meer blijven. Het doel van het projekt is een mini-monster te bouwen om te bashen met veel vermogen en een hoge topsnelheid...dat is nu inmiddels aardig gelukt. Het is nog niet helemaal klaar, maar ik ben een heel eind..
Dit is een lijstje met aanpassingen tot nu toe:
- Losi schokdempers
- kogellagers in de wielen en versnellinsbak
- MIP ball differentieel
- titanium CVD (GPM)
- titanium turnbuckles (GPM)
- Alu armen, voor en achter (GPM)
- Alu hubs, voor en achter (GPM)
- Stuurservo Hitec hs-55
- trinity off-road banden incl velgen
- Mamba CompX set (8000kv) met een 2S lipo
- Front chassis brace (3racing)
- Dual slipper clutch. (Losi)
- alu pinion gears (GPM)
Volgens mij heb ik het zo wel...ik heb nu nog klaar liggen: een keverkap met verlengde body-posts, maar die moet nog geschilderd worden.
Komende maand wordt het carbon chassis besteld en waarschijnlijk een alu gearbox...
Hier wat foto's:
Op deze foto zie je goed het verschil tussen de trinity wielen en de originele:
Dit is een lijstje met aanpassingen tot nu toe:
- Losi schokdempers
- kogellagers in de wielen en versnellinsbak
- MIP ball differentieel
- titanium CVD (GPM)
- titanium turnbuckles (GPM)
- Alu armen, voor en achter (GPM)
- Alu hubs, voor en achter (GPM)
- Stuurservo Hitec hs-55
- trinity off-road banden incl velgen
- Mamba CompX set (8000kv) met een 2S lipo
- Front chassis brace (3racing)
- Dual slipper clutch. (Losi)
- alu pinion gears (GPM)
Volgens mij heb ik het zo wel...ik heb nu nog klaar liggen: een keverkap met verlengde body-posts, maar die moet nog geschilderd worden.
Komende maand wordt het carbon chassis besteld en waarschijnlijk een alu gearbox...
Hier wat foto's:

Op deze foto zie je goed het verschil tussen de trinity wielen en de originele:


