Mini Team Race 1 en 2 april

Bruno van Hoek zei:
Ha die Loet! :D Welkom op het forum, we moesten er even op wachten, maar dan heb je ook wel wat! :wink:
Nog de beste wensen daar in 't oosten!

Ik heb begrepen dat die hal groot genoeg is om een stunter aan max. lijnen te vliegen.
Lijkt me overigens doodeng.. Geen wind, dus je zit voortdurend in je eigen turbulentie. De hele handel komt dan voortdurend bijna naar binnen. En even achteruitlopen is er ook niet bij, want dan zit je aan de overkant tegen de muur...... :cry:

Bruno

Speed kan er gewoon gevlogen worden en wat de eigen turbulentie betreft: we zetten gewoon een deur of wat open!!!
Als we er zijn zal ik eens opmeten wat er mogelijk is of je moet zelf even informeren bij Uwe Kehnen.

Owen zei:
Yep kunstvlucht op 18 meter lijnen is geloof ik de max.
Hoewel het ook 21 zou kunnen zijn.

Op dit filmpje is te zien dat het wel een beetje krap aan is:
http://home.arcor.de/fesselflug/kunstflug_2_.avi

Volledige filmpje heb ik ook trouwens als iemand geintresseerd is.

Loet:
Dat zuipen? Mag je daar als Pitman ook aan mee doen? Die uitdaging wil ik wel een keer aangaan :P

De pitmensen zuipen niet maar drinken heel bescheiden jenever oid en nooit meer dan 1 fles pp :D

Loet Wakkerman zei:
Owen zei:
Yep kunstvlucht op 18 meter lijnen is geloof ik de max.
Hoewel het ook 21 zou kunnen zijn.

Op dit filmpje is te zien dat het wel een beetje krap aan is:
http://home.arcor.de/fesselflug/kunstflug_2_.avi

Volledige filmpje heb ik ook trouwens als iemand geintresseerd is.

Loet:
Dat zuipen? Mag je daar als Pitman ook aan mee doen? Die uitdaging wil ik wel een keer aangaan :P

De pitmensen zuipen niet maar drinken heel bescheiden jenever oid en nooit meer dan 1 fles pp :D

Dat is ook niet veel 8) hoop wel per dag anders kom je zo droog te staan

Bruno, ik denk dat het net aan kan. Die hal is 100 meter in diameter en 35 meter hoog. Het probleem zal die pilaar in het midden zijn waar de kraan oprust. Heel misschien kun je er met 3 ringen vliegen, dan moet er eentje boven op het laadbordes gaan, maar die heeft dan wel gelijk een meter of 10 minder hoogte.

En echt schoon is de hal dus zo te zien nog niet, de muren zijn nog mooi zwart van het kolengruis, en ik denk dat Moniek en de anderen er niet meer gaan rondlopen in witte kleding.

Voor mij is die hal in elk geval meer dan ruim zat.

Je let ff niet op, en meteen een operator die je banner uit je signature jat....

Maar goed, on topic.
Er liggen nu twee officiele cirkels.
Eentje voor racen en speed, en eentje voor kunstvlucht.
De kunstvlucht is zowel in hoogte als in lengte helemaal vrij van obstakels, en in elk geval geschikt voor 18 meter lijnlengte.

Inderdaad wordt je in twee dagen wel steeds zwarter en zwarter, hoewel ze goed hun best hebben gedaan om de boel schoon te krijgen.

En mocht je als pitman te snel door je ene fles alcohol per dag raken, kan je altijd nog ff diesel gaan snuiven :P
Mag je de jenever trouwens wel onder druk tanken bij MTR?

Owen zei:
De kunstvlucht is zowel in hoogte als in lengte helemaal vrij van obstakels, en in elk geval geschikt voor 18 meter lijnlengte.
Tja, nog altijd lieden die denken dat dat wel genoeg is. Dat zijn lijnlengtes uit 1968..... Een echte stuntcirkel heeft een diameter van 50 meter.

Bruno van Hoek zei:
Owen zei:
Tja, nog altijd lieden die denken dat dat wel genoeg is. Dat zijn lijnlengtes uit 1968..... Een echte stuntcirkel heeft een diameter van 50 meter.

Je kan je arm toch af en toe wel een beetje intrekken?? :D :P

Wel spectaculair trouwens hoor.

Ik kan mij nog een combat demo herinderen in het FEC in Leeuwarden, waar Sander van de Meij OVER een dakspand vliegt, het handvat los laat, en vervolgens knalt het model precies tussen ons in de middencirkel het beton in...

Aan het applaus te horen was dit een actie waar het publiek op zat te wachten.

Echter is je arm inkorten dan toch een goedkopere oplossing :P

Geen idee wat voor een banner je had trouwens.
Deze banner is ook goed. Gelukkig heb je geen grafsteen bij de PAW-engines gezet. Ik hoorde dat de PAW-producent overleden is......... :(
Lijkt een gevaarlijk beroep, motoren maken, misschien moet ik maar eens ophouden.

Owen zei:
Je let even niet op, en meteen een operator die je banner uit je signature jat....

Maar goed, on topic.
Er liggen nu twee officiele cirkels.
Eentje voor racen en speed, en eentje voor kunstvlucht.

Inderdaad wordt je in twee dagen wel steeds zwarter en zwarter, hoewel ze goed hun best hebben gedaan om de boel schoon te krijgen.

En mocht je als pitman te snel door je ene fles alcohol per dag raken, kan je altijd nog even diesel gaan snuiven :P
Mag je de jenever trouwens wel onder druk tanken bij MTR?

Nee het blijft handwerk, zelf hijsen :celebrate:

Loet Wakkerman zei:
Ik hoorde dat de PAW-producent overleden is......... :(
Lijkt een gevaarlijk beroep, motoren maken, misschien moet ik maar eens ophouden.

Ehy dat wist ik nog niet, maar je hebt gelijk. Ik lees het net op www.paw.ac dat de ouwe Eifflaender is overleden.
Volgens mij had ik hem afgelopen zomer op de laatste Britisch Nats nog gezien.

Loet Wakkerman zei:
Bruno van Hoek zei:
Zo gevaarlijk is dat niet, hij is 83 geworden......

Kijk maar hier: http://www.controlline.org.uk/phpBB2/viewtopic.php?t=716

Trouwens bij mij zijn het de motoren die ik maak die vaak diep de grond ingaan. :oops:
Dat is beter dan een staande 7 met dwarsstreepje 8)
Of er is 1 tentje op het hele veld en wie vliegt er door heen
:lol: :oops:
En dan niet te vergeten in duitsland dat niemand meer 1 woord duits kent
vreemd hoor

woldlake zei:
Loet Wakkerman zei:
Bruno van Hoek zei:
Zo gevaarlijk is dat niet, hij is 83 geworden......

Kijk maar hier: http://www.controlline.org.uk/phpBB2/viewtopic.php?t=716

Trouwens bij mij zijn het de motoren die ik maak die vaak diep de grond ingaan. :oops:
Dat is beter dan een staande 7 met dwarsstreepje 8)
Of er is 1 tentje op het hele veld en wie vliegt er door heen
:lol: :oops:
En dan niet te vergeten in duitsland dat niemand meer 1 woord duits kent
vreemd hoor

Wie was dat??
Ik (een model van mij) ben wel eens door een tent heengevlogen maar dat was makkelijk. Ze stonden om het hele veld heen. Amerongen 1983 was dat. Had ik toch bijna de kinderen van Rob en Carolien Metkemeijer te pakken als ze niet net vertrokken waren. Zo zie je maar weer, kinderen zijn niet te vertrouwen.
Is het je wel eens opgevallen? De Metkemeijers camperen niet meer....

Loet Wakkerman zei:
Wie was dat??

Uhhh Er stond 1 heeeel klein tentje van de kunstvlucht jury op het veld van Herentals...
Heel vreemd wat zo'n klein tentje op zo'n mega groot terrein voor een aantrekkingskracht heeft op een Radio bestuurde P51 mustang.
:oops:

Jammer dat de openingen van de tent Noord-Zuid stonden, ik er Oost-West door heen vloog.

Loet Wakkerman zei:
Is het je wel eens opgevallen? De Metkemeijers kamperen niet meer....
Dan heb je niet goed opgelet... Verviers 2005, minstens 1 in de tent tegenover gesignaleerd.... 8)

Owen zei:
Loet Wakkerman zei:
Wie was dat??

Uhhh Er stond 1 heeeel klein tentje van de kunstvlucht jury op het veld van Herentals...
Heel vreemd wat zo'n klein tentje op zo'n mega groot terrein voor een aantrekkingskracht heeft op een Radio bestuurde P51 mustang.
:oops:

Jammer dat de openingen van de tent Noord-Zuid stonden, ik er Oost-West door heen vloog.
Jammer Owen, maar zo krijgen wij als LB-ers wel het imago van slechte RC vliegers. :rolling: Ik moet ook maar eens wat van dat speelgoed meenemen naar zo'n wedstrijd....

Back