Mini Team Race 1 en 2 april

die 20 mei, is dat alleen LB of ook afstands besturing?(ik ben eigenlijk meer bezig met afstands besturing :oops: )
want misschien kan ik gewoon als feestje met een paar andere kinderen komen :D
oja, pepijn is 20 mei jarig, dus... :roll:

ps:
gek he, toen onze school net begon, was hij een van de eerste, waren toen met z'n 5en, hij heet ook pepijn, en is 4 dagen na mij jarig 8O
hij is wel 2 jaar ouder dan mij(16 dus)

pepijn-zager zei:
die 20 mei, is dat alleen LB of ook afstands besturing?
Op 363 dagen van het jaar is RC de hoofdmoot van wat er gevlogen wordt. Dat kan je bovendien op -tig plekken in Nederland zien. Niets buitengewoons dus.
Meteen beginnen met RC modelvliegen is trouwens net zoiets als een brommercertificaat willen halen met een Formule 1 raceauto, maar dat even terzijde....
Op de 2 resterende dagen in het jaar is het hoofdzakelijk LB. Dat zie je dan ook nagenoeg alleen daar.
Als je dus gratis en voor niks van je vooroordelen en andere niet-kloppende ideeen over LB -want die had je, zo hebben wij allen kunnen constateren- af wilt dan zijn dit je kansen. :D

woldlake zei:
Nou is iedereen klaar voor de aftocht naar duitsland
Wij wel :lol:

Wij ook.

Op een of andere manier heb ik al een tijd geen mail gehad dat er nieuwe berichten op het forum stonden. Heeft iemand mij van het forum verbannen omdat ik beweerde dat 'celluloselak' 1 woord is.

Alles heb ik gemist. Wel godv..............

Is er nog nieuws uit de richting Schot/Olijve?? Krijgen we al beschuit met muisjes volgende week?? Razz

Ja, van het blauwe soort. Heet Bas en zag er voor een baby goed uit. Meestal zijn het van die lelijke oude geschrompelde scharminkels, van die gesmolten ET's. Maar deze, prima. Blijkbaar zitten er aan de evolutie nog goede kanten. Hij was stukken knapper dan Rik.....

Ja, en hij had ook belangstelling voor stunt, herinner ik mij( Jamboree 199?). Dat is goed voor nog eens 100 bonuspunten.

Ik heb liever dat iemand een sleutel kan namaken dan dat ie........

ik ben 16 mei jarig, 20(of 22) mei pepijn 2 jarig er was nog wat in mei.... esperanto.... weekend...
weet niet meer, maar er was wat in mei.

Nou mooi toch, als ik jarig ben maak ik zelf uit wat ik doe. Als ik 50 word ergens in april doe ik lekker waar ik zelf zin in heb. Niks geen standaard verjaardag met pootjes geven en je te pletter lopen voor al die luie feestvierders. Praten met mensen die je 1 keer per jaar ziet, ha, mij niet gezien :D :D :D

Begin eens met proberen om 200 keer met een snelheid van 1.8 seconde per ronde om een stoel heen te lopen

Ja, en dan is die stoel in 1 keer pleite en heb je toch nog verloren.

laat hem nou lekker spelen met zijn canard,het ventje is nog 14 en weet niet waar die over praat Razz

Vogelgriep..

hey jongens laten we niet vergeten dat we met een 18,3 sec/10 ronden #Olympic hebben gevlogen van het wiekend

Wacht maar totdat je tegen de boezem van Monique oploopt. Daar kom jij niet overheen :D Blokken heet dat in Teamrace-termen

Meteen beginnen met RC modelvliegen is trouwens net zoiets als een brommercertificaat willen halen met een Formule 1 raceauto

Ik kan me vergissen, maar ik vlieg sinds kort en beetje RC en binnen de modelvliegsport is dit toch wel het makkelijkste is mijn mening. Zit je een beetje op hoogte dan kun je van alles uitspoken zonder dat er iets mis kan gaan. :D

De laatste informatie is 14 tot 16 teams. Wordt het misschien toch nog wat met deze beginnersklasse. Wij gaan trouwens nog steeds langzaam (24/10 ronden) maar wij nemen een eigen stoel mee.

En nou maar wachten op reacties van boze of teleurgestelde, vrolijk reagerende en anderssoortige mensen.

Lol gaan we hebben dit weekend, dat is zeker.

Biertje......

Loet Wakkerman zei:
woldlake zei:
Nou is iedereen klaar voor de aftocht naar duitsland
Wij wel :lol:

Wij ook.

Op een of andere manier heb ik al een tijd geen mail gehad dat er nieuwe berichten op het forum stonden. Heeft iemand mij van het forum verbannen omdat ik beweerde dat 'celluloselak' 1 woord is.

Alles heb ik gemist. Wel godv..............

Is er nog nieuws uit de richting Schot/Olijve?? Krijgen we al beschuit met muisjes volgende week?? Razz

Ja, van het blauwe soort. Heet Bas en zag er voor een baby goed uit. Meestal zijn het van die lelijke oude geschrompelde scharminkels, van die gesmolten ET's. Maar deze, prima. Blijkbaar zitten er aan de evolutie nog goede kanten. Hij was stukken knapper dan Rik.....

Lol gaan we hebben dit weekend, dat is zeker.

Biertje......
Ja zeker weten de hele fam gaat mee dus hou je maar vast
10 man/vrouw sterk
hahaha
dat ze jouw van het forum afflikeren ja dat krijg je met al die correcties :lol:
en met dat van Rik dat is geen wonder daar heb je niet veel voor nodig

veel suc6 in Karken,kan helaas zelf niet meedoen omdat ik morgen verhinderd ben, maar kom zondag wel
even zien of er nog Duitsers ingeblikt worden
tot sinas :| :cry:

Loet Wakkerman zei:
packard zei:
Wat moet het een genoegen zijn voor jullie dat Robert in zijn grootheid de l#% (censuur) woorden toelaat.

Nog maar een jaar geleden mocht ik het woord cellulose lak niet gebruiken. Toch een vooruitgang?

In ieder geval niet een vooruitgang wat betreft het niveau van deze discussie.

Ik ben weliswaar nog geen 65 , maar toch!.

P.S. Wie heeft voor mijn een maatschets van li'l quickie(klein vluggertje?).

Ik heb nog een 50-jarige ST 1.5 leggen , die wel start. Ik zoek nog een vrijwilliger voor het vliegen.

'Celluloselak' is 1 woord. Dus er valt wat voor te zeggen..... :D :D

FOUT!!!!! Het is: CELLULOSELAK lache..

Dat wist ik al heel lang, beetje opletten Bruno maar ik wil mails van het forum blijven ontvangen dus pas ik me aan. (ik ben een forumbeginner)

Als ze zelfs niet naar jou willen luisteren, waar moet het dan naar toe met deze wereld? :help:
Moet zaterdag en zondag 's ochtends werken. De rest van de dag besteden we dan aan de WK-spullen.

Bruno van Hoek zei:
Als ze zelfs niet naar jou willen luisteren, waar moet het dan naar toe met deze wereld? :help:
Moet zaterdag en zondag 's ochtends werken. De rest van de dag besteden we dan aan de WK-spullen.
Wat dacht je van duitsland Hall des MC Karken ein Mini-Team-Race
:music:

Herbert zei:
veel suc6 in Karken,kan helaas zelf niet meedoen omdat ik morgen verhinderd ben, maar kom zondag wel
even zien of er nog Duitsers ingeblikt worden
tot sinas :| :cry:

Op zondag is de wedstrijd, zaterdag het trainen en indrinken voor pitmensen. Piloten blijven nuchter...... :D

zitten jullie nu van spaning nu een beetje dom te praten? :pim:
heeft echt geen zin hoor :D

stefan15 zei:

Hoezo dom praten. Gespierde brienaald, zie eerst mijn zusje maar in te halen.

Trouwens, voor 25 Euro heeft ze nog een plaatsje op haar kamer op zaterdagavond. Maak je helemaal niets meer klaar op zondag :D :D :D

Loet Wakkerman zei:
stefan15 zei:

Hoezo dom praten. Gespierde brienaald, zie eerst mijn zusje maar in te halen.

Trouwens, voor 25 Euro heeft ze nog een plaatsje op haar kamer op zaterdagavond. Maak je helemaal niets meer klaar op zondag :D :D :D
Vind zijn vriendin niet goed komt ook mee :lol:

Back