Mini Titan E325 upgrade topic

• Topicstarter Topicstarter nwolsink
  • Startdatum Startdatum
Ok, 1 het vijsje van 1 bladeholder is eruit, maar nu zit ik met een probleem, als ik nu het ander eruit wil draaien, dan draait het roulement van de andere bladeholder mee, dus ze zitten er nog steeds op... :/

Piet

Ok, 1 het vijsje van 1 bladeholder is eruit, maar nu zit ik met een probleem, als ik nu het ander eruit wil draaien, dan draait het roulement van de andere bladeholder mee, dus ze zitten er nog steeds op... :/

Piet

ik zeg cursus modelbouw :) volgen

Bedankt voor de manual, die dingen kosten wel veel in alu, bladhouders met die dingen kosten samen bijna €50 :O

€ 50,- is in heli begrippen een prikkie, als je hier al van schrikt moet je je afvragen of dit wel de juiste hobby is voor je

Nja, als je €50 moet betalen, en je crasht hem dan nog niet eens zelf :O

Maar hoe zit dat nu met die bladeholders, want heb al in de manual gekeken maar daar raak ik ook niet wijs uit..

Nja, als je €50 moet betalen, en je crasht hem dan nog niet eens zelf :O

Maar hoe zit dat nu met die bladeholders, want heb al in de manual gekeken maar daar raak ik ook niet wijs uit..

Het is lullig ja, maar een crash van € 50,- valt nog mee, het kan erger.
Ik weet niet wat een veisje is maar als je aan een kant vd spindel (daar zitten de bladhouders mee aan elkaar) de imbus bout eruit hebt dan kan je ze er zo aftrekken, die andere imbus bout kan je gewoon laten zitten

Laatst bewerkt door een moderator:
Blijkbaar niet, bij mij zitten ze er potvast op en er is 1 vijsje uit de ene..

Welke bout is dat nu dat ik los moet doen volgens Nick?
Heb je soms een foto ofzo?

Laatst bewerkt:
Als je 1 inbusbout eruit hebt, moet je ze van elkaar af kunnen krijgen.
Zitten echt strak tegen elkaar, waarschijnlijk door lock-tite (of de rubbers kop).
Ik moest laatst 1 bladhouder in een bankschroef zetten om het uit elkaar te krijgen.

Ben nu niet thuis, anders had ik wel een foto uit de handleiding geplaatst zodat je kunt zien hoe het in elkaar steekt.
Mocht het voor 23 uur niet gelukt zijn, doe ik dat alsnog ;).

Ok dan ga ik maar lekker trekken nu ;)

Na heel hard en lang trekken kwam het er eindelijk uit ^^

Bedankt xD

Laatst bewerkt:
Blijkbaar niet, bij mij zitten ze er potvast op en er is 1 vijsje uit de ene..

Welke bout is dat nu dat ik los moet doen volgens Nick?
Heb je soms een foto ofzo?

Dat is de bout die je zit zitten "in" de bladhouder zodra je rotorblad eraf is

Wel opletten dat je straks alles weer in de juiste volgorde monteerd.
Als je het makkelijk vindt zet ik wel een foto genomen uit de handleiding hier neer.
Maar dat wordt dan rond 23 uur als ik afgewerkt ben.

Wel opletten dat je straks alles weer in de juiste volgorde monteerd.
Als je het makkelijk vindt zet ik wel een foto genomen uit de handleiding hier neer.
Maar dat wordt dan rond 23 uur als ik afgewerkt ben.

Ben de handleiding aan het afprinten van internet, wel 61 pagina's..

Maar euhm, alle kleine onderdeeltjes op de spindle zelf zijn blijven zitten langs 1 kant, dus kan gemakkelijk zien hoe het er weer opmoet!

Piet

P2051070.jpg

Ik krijg mijn toerental niet optimaal..

Heb de standaard motor en Phoenix 35 regelaar en een 2200Mah 3s1p lipo..
Telkens als ik een flip wil doen zakt het toerental zo hard in..

Iemand een idee?

is een 11 tans motortand wieltje genoeg? of kan ik er beter een 13 op zetten?
weet ook iemand bij wele toeren de mini titan het beste vliegt? dus ook bij licht 3D.

Back