Hallo,
na altijd met flybar gevlogen te hebben heb ik nu in verband met de verkrijgbaarheid van onderdelen
een mini vbar overgenomen van iemand. Zat nog nieuw in het zakje dus zou probleemloos moeten werken hoopte ik.
Maar helaas het instellen lukt niet
Ik heb de s bus aansluiting van de ontvanger aangesloten op RXC van de vbar
Accu op de ontvanger.
PC software verbinding is goed. USB, connected en ready allemaal groen.
Tabblad start > Create new setup.
Tablad receiver > Futaba sbus > cold start
Ik zie dan Initializing staan. Als dat klaar is verschijnt er een plaatje van een ontvanger met een sbus aansluiting naar een vbar. Ook zie ik de nummers bij de verschillende functies veranderen.
Vervolgens gebeurt er niks meer.
Op dit filmpje ReadyHeli Basic Mikado VBar Set Up Tutorial www.ReadyHeli.com - YouTube zie ik dat vanaf 7:10 ongeveer na het initialiseren de software ook op de zender reageert. Bij mij niet helaas
Op het eerste scherm van de pc software staat versie 5.3.4b en vstabi 5.3.4 en een serienummer.
Iemand een idee wat mijn probleem kan zijn?
na altijd met flybar gevlogen te hebben heb ik nu in verband met de verkrijgbaarheid van onderdelen
een mini vbar overgenomen van iemand. Zat nog nieuw in het zakje dus zou probleemloos moeten werken hoopte ik.
Maar helaas het instellen lukt niet

Ik heb de s bus aansluiting van de ontvanger aangesloten op RXC van de vbar
Accu op de ontvanger.
PC software verbinding is goed. USB, connected en ready allemaal groen.
Tabblad start > Create new setup.
Tablad receiver > Futaba sbus > cold start
Ik zie dan Initializing staan. Als dat klaar is verschijnt er een plaatje van een ontvanger met een sbus aansluiting naar een vbar. Ook zie ik de nummers bij de verschillende functies veranderen.
Vervolgens gebeurt er niks meer.
Op dit filmpje ReadyHeli Basic Mikado VBar Set Up Tutorial www.ReadyHeli.com - YouTube zie ik dat vanaf 7:10 ongeveer na het initialiseren de software ook op de zender reageert. Bij mij niet helaas
Op het eerste scherm van de pc software staat versie 5.3.4b en vstabi 5.3.4 en een serienummer.
Iemand een idee wat mijn probleem kan zijn?