mini-z ALGEMEEN draadje en gelijk een vraagje

hallo allemaal,

ik ben sinds kort eigenaar van een mini z mr03
ik vond heel veel info over dit mooie kleine autootje
maar er stond niets bij elkaar.

nu heb ik een vraagje
de zender kt-18 blijft constant blauw knipperen
iemand enig idee hoe dit verholpen kan worden?

de auto zelf rijdt ook veel minder snel.

groet
erik

Dan staat ie in de kinderstand. Alles uitzetten, zender volgas geven en dan de zender weer aanzetten. Dan auto aanzetten en klaar is keessie

Ik krijg morgen een mini-z thuis als het goed is. Nu zou ik willen weten wat goede aaa batterijen zijn en hoeveel mah fijn is.?
En wat is iets om te upgraden? Vering, lagers?

ik heb even gezocht, en het is een MR-01.
deze hebben een 27mhz ontvanger, en je kunt heer elke afstandsbediening voor gebruiken zolang hij maar 27mhz is.
dit kan met de MR-02 en de MR-03 niet omdat die een 2.4ghz systeem hebben waar alleen kyosho afstandsbedieningen mee werken.

gelukkig heb ik nog een oude hpi 27mhz afstandsbediening, want de auto komt zonder:D

volgens mij zij zijn alle 27mhz zenders/ontvangers am, of niet?
die van mij is i.i.g een am zender, en wat ik even snel kan vinden zijn de mr-01 auto's ook am:D

Voor de mini-Z misschien wel maar in de algemeenheid voor de RC zijn er ook 27mHz FM zenders geweest.

vandaag opgehaald, en de zender werkt:D
alleen is de stuur servo niet helemaal 100%, hij staat namelijk standaard helemaal naar links.
heb het geprobeerd om de motor stil te trimmen met de potmeter die in de servo zit, en dan hem wel recht er in te zetten, maar dat is nog niet gelukt:sad:
morgen ff goed maken, en dan eens testen of ze echt zo fijn rijden als iedereen zegt:)

kijk anders even op mini-z.nl daar zijn bijna alle miniz rijders van nl.

als ik een tackel van een mod krijg hoor ik het wel

Ik heb me aangemeld daar, maar moet nog steeds een mailtje krijgen ter acceptatie. (Is ook niemand aanwezig...)

ik heb een nisssan skyline body en een audi tt body.
alleen past de nissan body niet(te korte wiel basis).

ik zal strax ff een foto maken, de voorkant licht er nog vanaf:rolleyes:

heb me ook ff aangemeld op mini-z.nl.
ik krijg het probleem met de servo namelijk niet opgelost :(

Laatst bewerkt:
gisteren een tijd gereden met de mini z
en ineens?

begon de auto teslippen en kwam hij niet zo strak door de bochten als hij eerst deed.
bandjes vervangen en nog steeds gleed de achterkant weg
iemand een idee?

Back