MINIATUUR en SPELLENSPEKTAKEL ZWOLLE

Discussie in 'Model truckers' gestart door VOLVO FH 16 750, 7 okt 2008.

  1. fabi

    fabi

    Lid geworden:
    23 mrt 2007
    Berichten:
    626
    Locatie:
    belgie
    jammer hoor taz660,
    het was gisteren toch top en aanschuiven geblazen met de frequenties , er waren toch heel wat rijders aanwezig en ik heb me toch goed geamuseerd als gastrijder zodat ik vroeg of ik ook clublid mocht ( al ben ik ook belg) worden en ja hoor het kon .
    we hadden koffie in overvloed en de koekjes smaakten lekker , veel vrienden bij gemaakt gekletst , dat mijn lippen vandaag stijf waren , dus ja mij hoor je niet klagen .
    en ja niet op het parkoer mogen alsje geen gastrijder bent is toch wel normaal dacht ik , dat is toch ook bij alle clubs zo , ze kunnen niet iedereen toelaten achter de schermen.
    k'vind het heel spijtig datje je niet geammuseerd hebt , maar als het een troost mag zijn U hebt een prachtige Scania vind ik die ik ook eens in het echt wil zien.
     
  2. speedierc

    speedierc

    Lid geworden:
    3 feb 2007
    Berichten:
    495
    Locatie:
    Schiedam
    Beste Piet,

    We zijn vandaag ook geweest en hebben genoten van de baan en hebben ideeen op kunnen doen maar hadden wel meer verwacht van de andere modelbouw takken.
    De 12 euro entree was inderdaad aan de hoge kant en als je de tekst van de ijslandhallen ziet zoals hieronder , dan begrijp ik wel dat bij mensen de verwachtingen groter zouden zijn.
    Maar inderdaad als je goed dit verhaal had gevolgd dan was het te lezen en zou je gewaarschuwd zijn.
    ----------------------------------------------------------------------------------
    Echte liefhebbers van Miniaturen en Modelbouw en alles wat daarmee te maken heeft kunnen in november twee dagen lang hun hart ophalen tijdens het Miniatuur- & Modelbouwspektakel 2008!

    Niet alleen zijn er tijdens het Miniatuur- & Modelbouwspektakel vele stands te bewonderen, maar worden er ook levensechte situaties nagebootst. Hierbij kunt u denken aan: bergen zand met (monster)trucks en graafmachines, een waterbassin waar men schepen en onderzeeërs al varend kan zien, modeltreinbanen in een stukje levensechte natuur en helicopters vliegend door de hal.Ook komt de grootste mini truckbaan van Europa op het Miniatuur- & Modelbouwspektakel. Misschien verovert deze truckbaan een plaats in het Guinness Book of Records! Dit alles brengt de miniatuurwereld tot leven!
    -----------------------------------------------------------------------------------
     
  3. taz660

    taz660

    Lid geworden:
    20 sep 2007
    Berichten:
    162
    Locatie:
    belgie (lier)
    hey piet , fabi en speedierc

    mijn bedoeling is niet om heel het gebeuren af te breken zeker niet!! maar mijn verwachtingen waren gewoon een stuk hoger dan wat ik gezien heb, het fijt dat er niks op de kop te tikken viel was niet de grote ramp en de enige motivatie, ik had het gewoon moeilijk met het fijt dat er zo gezegd +-50a 60 voertuigen gingen zijn en een enorme drukte op de piste wat echt niet het geval was , ik zeg als je een parkour hebt van 530 vierkante meter en der rijden daar max 15 wagens op ( ik denk dat dat de andere 15 hun 9uurtjes rust aan het nemen waren) hihi, dan is het in mijn ogen geen spektakel en zeker niet de moeite om 550 km te rijden ( mijn mening) en vind ik 12euro inkom veel geld , dortmund is ook maar 12euro inkom en dan heb je twee dagen nodig om rond te komen. maar ik bzeg het dit is mijn mening en wil niemand met de vinger wijzen of afbreken ik heb me wel geamuseerd en veel fotos genomen ( een tweede hobby van me) en dat was ook enkel de reden waarom ik gevraagd heb om aan de anderezijde van het parcour te kunnen komen ( waar het grotendeel van de tamiyas stond ) om daar wat fotos te kunnen maken , ik begrijp ook dat ze niet iedereen daar toe kunnen laten , maar om een paar foto'tjes te maken kom , ze hadden me even kunnen begleiden dan hadden ze kunnen zien dat ik niks in mijn zakke moffelde! .

    maar ik ga het hier bij laten en nogmaals ik wil niemand aanvallen ik geef gewoon mijn mening ni meer of minder!! voor de rest proficiat met het halen van het record, en hoop de volgende keer iets meer waar voor mijn geld te krijgen.

    @fabi zal binnekort als em helemaal af is wel een keer kontakt nemen om een keer af te spreken om naar een van jullie demos of clubdagen te komen , kan je het zweedse beestje een keer bewonderen en kan ik eens kennis maken met jullie club en trucks .

    greetz steven
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2008
  4. yveske

    yveske

    Lid geworden:
    17 jun 2007
    Berichten:
    215
    Locatie:
    heist op den berg @ Belgium
    Het was mij alsook ietswat tegen gevallen,zoals al gemeld de prijs + parking...
    en zoals Steven hier vermelde de drukte dat er niet meer extra kon gereden worden
    als gast.Ik kan begrijpen als het echt druk is dat leden en eerder aangemelde personen
    voorrang krijgen maar als ik dit hier allemaal lees is zaterdag een top dag geweest
    enja zondag was er welwat volk maar een topdag dat er nergens geen extra truck tussen
    kon... :s
    maar soit,ik wil geen kritiek geven,dit is ook maar een mening natuurlijk
    het hele gebeuren zal natuurlijk op zich al welwat organisatie nodig hebben maar msh dat er
    in de toekomst aan gewerkt kan worden

    heb er verder mooie trucks gezien,knappe stuurkunst dat ikzelf niet altijd zomaar zou nadoen en natuurlijk ook Steven ineens leren kennen,leuke babbel gedaan,
    het was idd een gezellige dag
     
  5. VOLVO FH 16 750

    VOLVO FH 16 750 In Memoriam Forum veteraan

    Lid geworden:
    26 jan 2008
    Berichten:
    10.893
    Locatie:
    Haren (Ems) Deutschland

    Hallo allemaal,


    Het was ook niet echt een modelbouwbeurs hé !!!
    Het was een Spellenspektakelbeurs van allerlei oude traditionele spelletjes, zonder dat er computertechniek aan te pas kwam.
    Wij waren er als gast voor vermaak van het publiek en voor onze
    Recordpoging voor het Guinness Book off Record.

    Dan kan ik me voorstellen dat jullie teleurgesteld waren als je een modelbouwbeurs verwacht !!!
    Jammer is dit, zeker las je er zover in de auto voor gereden hebt.

    Nou volgend beter hé, zullen we maar zeggen en hopelijk komen jullie dan gastrijden, wel tijdig opgeven dan !!!
    Dan is het intree en parkeren ook gratis !!

    Als je naar de modelbouwbeurs wilt in Nederland dan moet je volgend jaar maart naar Zwolle gaan of volgend april naar Bemmel gaan, dat zijn 2 echte modelbouwbeurzen !!!

    En of het vandaag druk was, daar kan ik niet over oordelen, want ik ben vandaag, Zondag niet geweest, ik was helaas verhinderd, maar gisteren, Zaterdag, toen was het heel erg druk en gezellig !!
     
  6. sjon_r

    sjon_r

    Lid geworden:
    16 okt 2006
    Berichten:
    818
    Locatie:
    Dr88
    Hallo allemaal,
    ik ben er zondag geweest met mijn scania met koeloplegger (yes: met de bestickering !!!) en mijn knight hauler. Heb me erg goed vermaakt. Het ontvangst was zeer hartelijk. Leuke gesprekken gehad met diverse mensen, wel zo leuk... nu weet je ook welk gezicht bij welke truck hoort!! hahaha.
    MBVP: het was super. Ik zal zsm mijn foto's plaatsen, ben benieuwd naar de filmpjes die gemaakt zijn.....

    Sjon
     
  7. StefanF

    StefanF

    Lid geworden:
    6 mei 2007
    Berichten:
    1.017
    Locatie:
    Lent
    hallo allemaal,
    Ik heb me zaterdag echt vermaakt hoor.
    Het was aan het begin wat rustiger, maar toen de kipperbakken gingen rijden, kreeg ik het best wel druk met grondverzet. Nog allen bedankt voor de leuke dag en natuurlijk Modeltruckers voor het mogen gastrijden.
     
  8. Schots en Scheef

    Schots en Scheef

    Lid geworden:
    25 jun 2008
    Berichten:
    2.460
    Locatie:
    Hoogeveen
    Staat in de agenda wil dan zeker even gaan kijken...
     
  9. Marko

    Marko

    Lid geworden:
    21 nov 2007
    Berichten:
    367
    Locatie:
    Maassluis
    Was jij daar toevallig met de Witte graafmachine?
     
  10. StefanF

    StefanF

    Lid geworden:
    6 mei 2007
    Berichten:
    1.017
    Locatie:
    Lent
    Jep dat was ik.
     
  11. VOLVO FH 16 750

    VOLVO FH 16 750 In Memoriam Forum veteraan

    Lid geworden:
    26 jan 2008
    Berichten:
    10.893
    Locatie:
    Haren (Ems) Deutschland
    Hallo allemaal,


    FOUTJE, BEDANKT !!!


    Er is afgelopen zaterdag 15 november 2008 een rekenfout gemaakt bij het berekenen van de gecombineerde rij-baan door de notaris en door voorzitters van de beide modelbouwverenigingen !!!

    Gelukkig hebben ze de fout van morgen nog kunnen herstellen vordaat de vermelding in Guinness Book off Record komt.

    De gecombineerde rij-baan was geen 530 vierkante meter, maar 580,6 vierkante meter !!!

    Dus dat is goed nieuws !!!

     
  12. markioo

    markioo Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 dec 2007
    Berichten:
    6.443
    hallo piet
    das zeker goed nieuws,
    ik had toch ergens al gelezen dat het 600 m2 zou zijn,
    dus 580,6 komt meer in de richting,
    hadden ze met inches of met een elastische meetlint gemeten ofzo???
    gelukkig stond het wat u zei nog niet in de boeken,
    zouden al die boeken uit de handel gehaald moeten worden,hahha
    mvg markioo
     
  13. speedierc

    speedierc

    Lid geworden:
    3 feb 2007
    Berichten:
    495
    Locatie:
    Schiedam
    Beter hier een rekenfoutje als bij de belastingdienst.
     
  14. fabi

    fabi

    Lid geworden:
    23 mrt 2007
    Berichten:
    626
    Locatie:
    belgie
    Euuu , wanneer is de volgende ??
    Want ik sta al te springen omte komen.Want dan kan ik mijn volgende projektje eens voorstellen aan jou Piet.
     
  15. alfisti

    alfisti Guest

    nou de organisatie was bar slecht.
    veel te weinig stands en onderdelen waren er helemaal niet te vinden.
    ik had gehoopt wat onderdelen voor mijn vrachtwagen te vinden maar helaas noppes.
    heel af en toe was er even een vligtuigje of helikopter te vinden en treinen nou ik heb er wel geteld een geteld.
    de spelletjes hal was drukker bezocht maar tja daar kwam ik niet voor.
    alles even duur ongezellige opzet dus al met al zonde van mijn tijd en kosten geweest.
    de jongens van mbvp was het enige positieve wat er te zien was bij deze dan ook petje weer af.
     
  16. VOLVO FH 16 750

    VOLVO FH 16 750 In Memoriam Forum veteraan

    Lid geworden:
    26 jan 2008
    Berichten:
    10.893
    Locatie:
    Haren (Ems) Deutschland

    Hallo Fabiaan,

    Je hebt me nieuwsgierig gemaakt, wat is het nieuwe projectje !
     
  17. StefanF

    StefanF

    Lid geworden:
    6 mei 2007
    Berichten:
    1.017
    Locatie:
    Lent
    Het is toch weer jammer dat er altijd mensen zijn die weer moeten zeuren dat een beurs tegen valt.
    Als degene hier eerst even hadden gevraagd wat er allemaal te doen was, hadden ze kunnen weten dat het niets voor hun was, en hadden ze de evt. teleur stelling kunnen besparen. Dus niet zeuren, maar je beter laten informeren.
     
  18. alfisti

    alfisti Guest

    ik geef alleen maar mijn mening en iedereen doet er zo groots over dus ik dacht dat zal het dan wel zijn maar niet dus.
    en mensen die zeuren moeten er ook zijn anders is het leven zo saai
     
  19. fabi

    fabi

    Lid geworden:
    23 mrt 2007
    Berichten:
    626
    Locatie:
    belgie
    ja Piet da blijft een verrassing ,
    maar het heeft temaken met mijn tweede wiellader (de gele) die ik ga transformeren naar ....
    maar daar meer over in een nieuw draadje als de tijd er is.
     
  20. Zore

    Zore

    Lid geworden:
    27 sep 2007
    Berichten:
    1.178
    Hee mannen... even tussendoor prima adres voor verspaningsgereedschap en ook messing verkopen ze:

    borenexpress


    Man is gepensioneerd en heeft in handel gezeten van truckonderdelen. Aparte maten tappen frezen enz. voor nette prijzen (nieuw en gebruikt). Zeker de moeite waard een kijkje te nemen. Veel plezier met de hobby ik blijf de ontwikkelingen op MBF volgen.
     

Deel Deze Pagina