Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Herbert zei:bouwen ze dan weer een wokwaklosseflapkrak??
jemienekel dan heb je lef![]()
![]()
Owen zei:Zolang jullie niet een dubbele salto met drievoudige RIETBERGEN gaan verwachten zoals beter bekend in de schaatswereld... :showass:
Owen zei:Zolang jullie niet een dubbele salto met drievoudige RIETBERGEN gaan verwachten zoals beter bekend in de schaatswereld... :showass:
Loet Wakkerman zei:Owen zei:Zolang jullie niet een dubbele salto met drievoudige RIETBERGEN gaan verwachten zoals beter bekend in de schaatswereld... :showass:
Dat vond ik altijd al een geflipt figuur![]()
![]()
Herbert zei:Loet Wakkerman zei:Owen zei:Zolang jullie niet een dubbele salto met drievoudige RIETBERGEN gaan verwachten zoals beter bekend in de schaatswereld... :showass:
![]()
een drievoudige Paul Rietbergen bedoel je![]()
![]()
Loet Wakkerman zei:Herbert zei:Loet Wakkerman zei:Owen zei:Zolang jullie niet een dubbele salto met drievoudige RIETBERGEN gaan verwachten zoals beter bekend in de schaatswereld... :showass:
![]()
![]()
O, ik dacht aan een typefout, een Rietberger is het oorspronkelijke figuur![]()
Herbert zei:Loet Wakkerman zei:Herbert zei:Loet Wakkerman zei:Owen zei:Zolang jullie niet een dubbele salto met drievoudige RIETBERGEN gaan verwachten zoals beter bekend in de schaatswereld... :showass:
![]()
![]()
Ik schrok al ,dat ie nu ook al op de schaatsbaan aktief is zou niet best zijn![]()
![]()
Loet Wakkerman zei:Herbert zei:Loet Wakkerman zei:Herbert zei:Loet Wakkerman zei:Owen zei:Zolang jullie niet een dubbele salto met drievoudige RIETBERGEN gaan verwachten zoals beter bekend in de schaatswereld... :showass:
![]()
![]()
Ik schrok al ,dat ie nu ook al op de schaatsbaan aktief is zou niet best zijn![]()
![]()
Dan loop je zo een WAK op![]()
![]()
Niek zei:Jongens, is zoveel quoten nodig?
Niek zei:Enne, ik begrijp dat er eea mis gegaan is in Gorinchem, ben er zelf zondag geweest,
en merkte al dat er wat spanning was bij de CL.
Een wedstrijd met een jubileum show ernaast leek me al niet erg handig..
Mag ik een ieder verzoeken niet direct op de man met naam en toenaam te spelen?
Ik noem verder geen naam.. Mischien moet ik hier in deze draad evt nog wat poetsen.
Hoop dat eea tussen de personen gewoon uitgepraat kan worden.
Herbert zei:scheur je dr toch een stuk af![]()
![]()