MiniTR, piloten en pitmanleed

Zolang jullie niet een dubbele salto met drievoudige RIETBERGEN gaan verwachten zoals beter bekend in de schaatswereld... :showass:

Loet Wakkerman zei:
Herbert zei:
Loet Wakkerman zei:
Owen zei:
Zolang jullie niet een dubbele salto met drievoudige RIETBERGEN gaan verwachten zoals beter bekend in de schaatswereld... :showass:

Dat vond ik altijd al een geflipt figuur :oops: :oops:

een drievoudige Paul Rietbergen bedoel je :P :P

O, ik dacht aan een typefout, een Rietberger is het oorspronkelijke figuur :hammer:

Ik schrok al ,dat ie nu ook al op de schaatsbaan aktief is zou niet best zijn :P :P

Herbert zei:
Loet Wakkerman zei:
Herbert zei:
Loet Wakkerman zei:
Owen zei:

O, ik dacht aan een typefout, een Rietberger is het oorspronkelijke figuur :hammer:

Ik schrok al ,dat ie nu ook al op de schaatsbaan aktief is zou niet best zijn :P :P

Dan loop je zo een WAK op :D :D

Loet Wakkerman zei:
Herbert zei:
Loet Wakkerman zei:
Herbert zei:
Loet Wakkerman zei:
Owen zei:

Dan loop je zo een WAK op :D :D

hahahhaa dan is je poot zo een wokwaklosseflapkrak
schijnt dat ie dat al geoefent heeft in Gorinchem :P :P

Jongens, is zoveel quoten nodig?

Enne, ik begrijp dat er eea mis gegaan is in Gorinchem, ben er zelf zondag geweest,
en merkte al dat er wat spanning was bij de CL.

Een wedstrijd met een jubileum show ernaast leek me al niet erg handig..

Mag ik een ieder verzoeken niet direct op de man met naam en toenaam te spelen?
Ik noem verder geen naam.. Mischien moet ik hier in deze draad evt nog wat poetsen.

Hoop dat eea tussen de personen gewoon uitgepraat kan worden.

Niek zei:
Jongens, is zoveel quoten nodig?

:P Sorry

Niek zei:
Enne, ik begrijp dat er eea mis gegaan is in Gorinchem, ben er zelf zondag geweest,
en merkte al dat er wat spanning was bij de CL.

Een wedstrijd met een jubileum show ernaast leek me al niet erg handig..

Mag ik een ieder verzoeken niet direct op de man met naam en toenaam te spelen?
Ik noem verder geen naam.. Mischien moet ik hier in deze draad evt nog wat poetsen.

Hoop dat eea tussen de personen gewoon uitgepraat kan worden.

Ja idd. Back on topic.
Had ik al lopen klagen hier over het feit dat mijn piloot het nodig vond om mij op de Britisch Nationals voor mijn sodemieter te vliegen? :P
Heb er nu 5 weken later nog pijn van.

Ha ha heb je nog steeds las van zo'n klein vliegtuigje je bent ook kleinzerig zeg :oops:
Maar ehh kom je nog donderdag met de nieuwe tekeningen
kunnen we nu eens beginnen aan een niuwe wokwakkrak machine
:lol:

Ja ik kom idd met de nieuwe tekeningen, maar er gaat nog niet gebouwd worden... :P
Tekening is nog een tikkie te groot, en er moet nog ff 1 weekend over gebrainstormd worden.

dat is waar,dus Owen laat de tekening maar aan de grote kant
vooral als je een wokwakkrak machiene bouwt
dan slijt het model er van zelf in :P :P
Je kunt dan ook lekker het weekend de kroeg in duiken en hoeft dan niet te brainstormen :P

Wie zegt dat we het brainstormen niet in de kroeg doen??
Je kan toch niet geloven dat het WokWakAchterflapKrak model in een nuchtere bui gebouwd is he hahahahaha ;)

Back