Model Scale Ships

Hoi,

Heeft iemand ervaringen omtrent de levering en service van de modellen van Scale Ships?
Ik wil namelijk zijn Akula bestellen en was benieuwd hoe deze Vladimir te werk gaat......

akula23.jpg

Douglas

Hallo Douglas,
zelf geen ervaring, maar voor zover ik al gehoord heb (subpirates.com etc.) doet hij zijn werk wel goed. Dit is trouwens het enige Akula model dat ik zelf zou kopen (jammer genoeg heb ik daar het geld niet voor over en varen er al veel te veel akula's naar mijn zin). Maar het is dus ongeveer het enige echt accurate model en zeker zijn prijs waard op dat vlak. Over snelheid van levering kan ik weinig zeggen want er zijn nu eenmaal weinig nederlanders op Subpirates. Ik weet wel dat er al minstens één aan een Nederlander geleverd is, denk iemand die Ronald noemt, deze heeft hem echter doorverkocht.

Van harte met de bestelling Douglas!
Mooi model!!!
Altijd leuk om weer wat binnen te krijgen met de tijd!

Groeten,

Joris

Van harte met de bestelling Douglas!

Ha, bedankt.... En het is zeker leuk om weer iets nieuws
binnen te laten komen.

Maar...... Bij deze bestelling zit ook een Oscar..... Als het goed is
komen er 2 boten binnen van de werf Scale Ships...

Douglas

He Douglas,

Veel succes met het bouwen van je twee boten en hoop veel foto`s te zien,zeker van de Oscar die is helemaal top.

Hee Harrie,

De Akula houd ik zelf, de Oscar is besteld voor iemand anders.Neemt niet weg dat als de Akula bevalt er ook nog een Oscar komt. Maar persoonlijk vind ik de Delta mooier. Alleen is ie nog niet leverbaar....

Douglas

Hoi Douglas,

Oke dus toch wel de akula een hele goed keus is ook een prachtige mooie boot hoor ziet er top zo op de foto`s.

En ik hoop ook nog wat weer te horen van de oscar ben er wel benieuwd naar.

ps : wat betreft de delta vindt ik de Delta IV mooiere.

maar toch veel succes er mee.

Vandaag was ie langs geweest. De man van TNT..... Welgeteld 1 auto en 1 motor voor de deur, met de hond op scherp. En de knurft stop gewoon een briefje door de deur. ''morgen na 12 uur nog een keer''.....

Kan donderdag zelf het pakketje ophalen omdat ik morgen na de middag mag werken......

Grrrrrrrrrrrrrrrrrr

Douglas

Vandaag was ie langs geweest. De man van TNT..... Welgeteld 1 auto en 1 motor voor de deur, met de hond op scherp. En de knurft stop gewoon een briefje door de deur. ''morgen na 12 uur nog een keer''.....

Kan donderdag zelf het pakketje ophalen omdat ik morgen na de middag mag werken......

Grrrrrrrrrrrrrrrrrr

Douglas
Daar kan je een klacht over indienen hoor:rolleyes:
Ik ben van mening als dat je dat gewoon moet doen
Misschien wel bang voor de hond geweest he:lol:
mvg
Frederik:D

Ach, bang voor de hond. Zolang je maar niet binnenkomt..... En een klacht indienen heef niet echt nut, er werken te veel mensen die toch niets doen.

Wel mogen ze wat meer geduld hebben én een afspraak maken met een opticien!

Bij ons is altijd iemand thuis

DAT was ik gisteren ook....

Douglas

Douglas,

beter zo dan 'andersom'. Ik ken een situatie waar de pakketdienst van de TNTpost een pakket (met een waarde van meerdere honderden Euro's) gewoon voor de deur heeft gezet. Hier heeft het een paar dagen gestaan totdat de ontvanger thuiskwam.
Nog een wonder dat 't paket niet gejat is (was gewoon in een woonwijk) en mazzel dat 't die dagen toevallig mooi en droog weer was.

Wel jammer dat je weer twee dagen extra moet wachten op 't nieuwe 'speeltje'. Hoe moet je die tijd nu weer doorkomen?:D

Jos

Douglas,

. Ik ken een situatie waar de pakketdienst van de TNTpost een pakket (met een waarde van meerdere honderden Euro's) gewoon voor de deur heeft gezet.

Dat begrijp ik even niet :rolleyes:
Want ik moest bij een pakketje van conrad toch mooi even teken voor ontvangst.
mvg
Frederik:D

halo

hier ook mee gemaakt met de post
toen de club nog een rekening bij de post had
had de postbode zo maar de cheques in de brieven bus gedaan
toen ik die vond waren die helemaal doorweekt
ik terug naar het post kantoor (cheques moest je toen betalen)
en wat bleek ? dat de post bode zelf voor ontvangst getekent had

dus het kan wel want wat is nu nog een handtekening waard?????

groetjes raf

Douglas, bekijk het van de positieve kant: des te groter de blijdschap als je hem eenmaal wél in je handen hebt.... (want klagen is vaak wel makkelijker, maar niet leuker!)

Trouwens een schitterend model inderdaad; ik heb er al veel positieve verhalen over gelezen.

Rob

als tnt-er even wat rechtzetten :

Douglas is helemaal de klant niet (van TNT), dat is de verzender.
Wil de verzender geen geld uitgeven, dan wordt het pakket bij buren afgeleverd.
op de stoep mag niet, kan je over klagen.
in het geval van douglas, oppassen want ne twee keer een poging aan de deur gaat het pakket na een week of wat op het afhaalpunt terug naar de verzender (en die zit toch in rusland ?).

Alleen als de verzender wat extra's over heeft voor zijn verzending, kan hij extra diensten
inkopen bij TNT, zoals "tekenen voor ontvangst".

geniet er nog even van, binnenkort mikken wij (of onze conculega's) het gewoon door
het raam heen. Dan hoeven we de buren niet lastig te vallen, en het scheelt aanbellen ;-)

Al eens over nadacht welke vroegtijdige schoolverlater of reclasseringsklant straks na de postliberalisatie Uw nieuwe creditcard in de bus gooit (als je geluk hebt..) ?

Back