Model Vliegclub Nijverdal

funjet

mooi zo ! weer n funjet!
gaan we t record aantal funjets tegelijk in de lucht verbreken in nijverdal?
zou wel gaaf zijn!
wie brengt er allemaal zn funjet mee?
gr rich

Funjet

ik neem ook mijn twee funjets mee.
Mijn nieuwe 1600kv motoren zijn dan als het goed is ook geleverd.

Dat worden dan 2 funjets op Redbull.

iig Power genoeg!!!!

Als er zovel mensen komen om te vliegen kom je dan wel aan vliegen toe of moet je de hele dag in een rij staan wachten om een keer te mogen vliegen?

De ervaring leert dat er van 100 inschrijvingen, bijv. maar 30 actieve piloten zijn:) Gewoon komen Imre!!! (zou leuk zijn als je de Ultra ook meeneemt)

Hoezo dan ? :o hij geeft tot nu toe 1mm (landelijk) regen aan met een windkr 4. en op windfinder nog minder wind. Dus dat moet toch makkelijk gaan, ik ben blij als het zo blijft :p Iig beter als afgelopen weekend!

Gezien de weersverwachting denk ik dat het nog wel eens mee zou kunnen vallen w.b. aantal vliegers....

Volgens mij valt het wel mee met de voorspelingen daar in nijverdal kwa weer.

Alex als ik kom kom ik alleen zondag zaterdag ga ik naar middelharnis daar is een e-meeting.

Zie alleen dat ze de wind uit westen voorspellen, wel maar windkr 3 maar de wind staat wel haaks op de baan. Dat word crosswind landen :o

Hopen maar dat ie naar zuiden draait! dat houd meestal ook wel wat warmer weer in :D

Word tijd dat die voorspellingen van het internett verdwijnen. ;)

Als ik mij aanmeld voor een meeting ga ik niet al dagen van te voren kijken of het gaat regenen en hoe de wind staat.

Ik ga gewoon en zie daar wel hoe het weer is .

En kan je niet vliegen hat je het verkeerde model mee. ;)

Mvg Johan

Word tijd dat die voorspellingen van het internett verdwijnen. ;)

Als ik mij aanmeld voor een meeting ga ik niet al dagen van te voren kijken of het gaat regenen en hoe de wind staat.

Ik ga gewoon en zie daar wel hoe het weer is .

En kan je niet vliegen hat je het verkeerde model mee. ;)

Mvg Johan

Slaap jij ook niet toevallig in een caravan of een camper?

grtz

waar je in slaapt maakt toch niet uit. een organisatie op zijn bek laten gaan vind ik nog slimmer. als we allemaal de piet paulusma uithangen dan kun je weinig organiseren dat is mijn mening
gr.Pieter (die weer of geen weer gewoon in Nijverdal zal zijn)

vorig jaar te warm, nu te nat... jeetje tis ook altijd wat

hoe dan ook we maken er een gezellig weekend van,
ik neem mijn foxje mee
12082010211.jpg

En ik hoor ook net dat vrijdagmiddag m'n nieuwe auto kan worden opgehaald. Dat houdt dus in dat ik 'm vanuit m'n werk ophaal, vervolgens achter het huis parkeer en dan met de andere auto+sleurhut richting Nijverdal vertrek, beetje jammer, maar hindert verder niet:p (trekhaak moet ik er namelijk nog onder zetten, even geen tijd voor omdat ik vrijdag ook vertrek)

nou is het lijkt mij toch niet zo`n slim plan om met een splinternieuwe auto gelijk met een caravan erachter te gaan rijden .
beter zorg je eerst dat je op een normale manier wat kilometertjes op de klok zet .

:yes:

Back