Model Vliegclub Nijverdal

ijzeren mannen en houten schepen

Watjes, zijn jullie van suiker of zo???

Sta ik zaterdag helemaal alleen met m'n funjetje :mrgreen:

Ger.

Met pijn en veel moeite de zaterdag vrij kunnen krijgen, zondag gewoon weer werken.

Ik heb voor de zaterdag gewoon perfect weertje besteld hoor.
(anders heeft Johan een tentje mee waar ik wel effe onder kan schuilen voor de bui van 4 minuten)

Ger.

Ik wacht het weer zaterdag ochtend gewoon af, en beslis dan wel. Kan zomaar zijn dat ie morgen al aangeeft dat het zaterdag windstil is met 25 graden (al is die kans wel klein, maar hij is er altijd :P)

Nee, ook dan niet.
Ik heb vaak genoeg (meer dan) 200km afgelegd voor meetings en wedstrijden, en ik zal niet thuisblijven vanwege het weer. Het gaat toch niet om het vliegen (dat kun je veel meer thuis) en ook op een regenachtige dag kun je tussen de buien door vliegen.

Gewoon niet naar kijken en gaan!

Nee, ook dan niet.
Ik heb vaak genoeg (meer dan) 200km afgelegd voor meetings en wedstrijden, en ik zal niet thuisblijven vanwege het weer. Het gaat toch niet om het vliegen (dat kun je veel meer thuis) en ook op een regenachtige dag kun je tussen de buien door vliegen.

Gewoon niet naar kijken en gaan!

het gaat jou niet om het vliegen misschien , maar andere mensen kunnen het wel leuk vinden om eens met een ander achtergrondje een paar vluchten te maken .

en inderdaad 218 km rijden om in de regen naar een mooi vliegveld te gaan staan kijken :rolleyes: beetje nutteloos , niet ?

Ik heb vrijdagavond een eindfeest van school en zaterdagavond een examenfeest bij iemand thuis, ik weet dus nog niet of ik ga komen, licht eraan hoe "wakker" ik ben op de zondag :)

net het laatste weerbericht gezien :onweer::onweer::yes: en :zon::zon: :nooo: .

dan maar een watje , veel plezier enuuhhh neem je zwembroek mee !

Weersvoorspelling ziet er vandaag al heeel wat positiever uit, alleen nog een buitje in het zuiden. Dus dat gaat een topdag worden! :D

Ik zat op de site van nijverdal, en zag dat ze een Webcam op het veld hebben. Leek me wel leuk om deze hier te plaatsen, zodat iedereen toch van de meeting kan meegenieten :p

Hot Nieuws Nijverdal

Ik heb hot nieuws van nijverdal.

Peter van der Riet is tijdens een snaprol zijn vleugel verloren.

De rest van zijn kist heeft hij weten te redden door op meskant te vliegen en recht te trekken vlak voor de landing.

Zo dat moest ik ff delen met jullie :):):)

Back