Model Vliegclub Nijverdal

Ik heb hot nieuws van nijverdal.

Peter van der Riet is tijdens een snaprol zijn vleugel verloren.

De rest van zijn kist heeft hij weten te redden door op meskant te vliegen en recht te trekken vlak voor de landing.

Zo dat moest ik ff delen met jullie :):):)

Ik heb deze stunt van dichtbij mogen bewonderen:yes: Was echt helemaal te gek om te zien. Zeer knap gestuurd.
Er is een filmpje van gemaakt dat nu geupload wordt op youtube (kanaal van mrdepron).

Wat betreft het weer in Nijverdal; ben woensdagavond al aangekomen en ja, er is regelmatig een buitje gevallen maar tussen de buien is het bijna perfect vliegweer! De thuisblijvers hadden -zoals vaak- weer eens ongelijk:zon:
Grtz, Hans

@Hans.

Jou een beetje kennende heb je er ook zeer mooie plaatjes van gemaakt :wink:

Tot zaterdag.

als het filmpje online is zou ik het graag even zien , knap hoor als je zo`n koele kikker bent en je kist nog `` effe `` aan de grond zet met 1 vleugel .

mvg

@Hans.

Jou een beetje kennende heb je er ook zeer mooie plaatjes van gemaakt :wink:

Tot zaterdag.

Helaas.....ik ging net even met de hond wandelen dus had mijn camera niet bij de hand. Ik hoorde wel dat iemand anders er wel nog foto's van geschoten heeft.
Overigens met dat filmpje uploaden waren er problemen. Dat is dus nog niet gelukt.
Tot morgen!
Grtz, Hans
ps heb nog een mooie print op A4 voor je van je Sabre (geschoten in Spaarnwoude)

DSC_9708a.jpg

Klasse Peter, mooi gedaan, koppie koel gehouden en rustig blijven sturen, vreemd, blijven je wielkappen eindelijk eens goed zitten, vliegt er een vleugel af :wink:

@Hans mooi plaatje geworden van die ouwe F86Kaasjager, zie je zaterdag.

Het is zo goed vliegweer daar dat je zelfs met één vleugel nog kunt vliegen :mrgreen:

Ger.

vroeger waren de schepen van hout en de mannen van staal .

volgens mij is peter er nog 1 van staal ?!?!?! stalen zenuwen in ieder geval .
klasse vliegskills peter , doen de meeste je niet na .

tot zondag .

ja ik was ook benieuwd , alleen denk ik dat alles daar nog op 1 oor ligt :D
hoop dat het hier straks nog effe droog wordt , dan gaan we nog effe knallen op rozenburg .

mvg

Back