Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Das voor mij de reden om niet te gaan.Zijn er regels voor bezoek aan Rosmalen? Kan er niks over vinden, Autotron zelf spreekt over vooraf aanmelden, registreren, 1,5 m afstand houden...
Dat gaat nooit goed komen, als er honderden mensen door die hallen lopen en bij de tafels staan.( zoals in Goes )
Dus mondkapjes op tijdens bezoek?
Benieuwd wat er morgenavond ons te wachten staat.
Even gekeken op de website van het RIVM, best wel onduidelijk, maar doorstroom locatie moet je zien als een dierentuin of bilbiotheek.Dus als je de beurs zo bekijkt, mensen komen binnen, blijven kort, lopen vaste route van in- naar uitgang, kopen iets en gaan weg. Zo zou je zonder testen en maskers het evenement kunnen houden.
Maar we weten allemaal dat het zo niet gaat op een beurs. Bezoekers staan naast elkaar bij verkoopstands, of langs het parcours van de RC trucks. En blijven de hele dag, of meerdere uren.
Ik vind dit weer typisch een draai er aan geven van de organisator om zijn eigen belang door te laten gaan.
Ik had er ook al voor gekozen om niet te gaan.
Hoop niet dat Rosmalen over 8 dgn als hotspot genoemd gaat worden.
Ja ik zou ook gaan maar blijf nu ook thuis zie ook die 1,5 meter niet gebeuren helaas maar waar
Tja, als eigen belang belangrijker is dan de gezondheid van de bezoekers, dan ben je volgens mij als organisator van een evenement niet goed bezig.
Maar ja, wie ben ik om daar over te oordelen, of te veroordelen.
Naar mijn mening (27-jarige die ondertussen al 5% van zijn leven in covid zit) kunnen degene die gevaccineerd hadden willen worden dit al kunnen zijn.
Het risico op ernstige aandoening voor jongeren is kleiner dan risico op een auto ongeluk.
Auto rijden doe ik elke dag. Leef helaas al 1,5 jaar niet zoals ik dat graag doe.
Vanaf begin wordt al geroepen dat iedereen of gevaccineerd zal worden of covid krijgen. Laat her virus lekker uitwaaien en geven mensen weer kwaliteit aan leven.
Ken helaas al paar zelfmoord gevallen door eenzaamheid, of vroegtijdige aftakeling van het gestel door tekort aan buitenlucht en beweging.
Bedenk nog de diverse ondernemers die kapot zijn, dan vraag ik me persoonlijk af of er niet meer kapot gaat door de lockdowns dan de ziekte zelf.
Even berichtje vanaf de beurs.
Et is redelijk rustig. 1.5 meter word door de bezoekers redelijk gehanteerd. Sfeer is goed.