Modelbouwforumwerkschependag 2004

Na het overweldigende succes van de editie 2003 nu op naar 2004!!!

De datum is al vastgesteld:
Hemelvaartsdag 2004

De lokatie moet nog gezocht worden
(kom op mensen, geef eens een paar leuke ideeën)

Waar mag mee gevaren worden??
Dit gaf een leuke discussie, maar laten we het houden op
'werkschepen'
en een ieder mag voor zich zelf bepalen of zijn boot in die categorie valt.
Ik ga niemand verbieden om te komen varen met zijn/haar boot,
maar verwacht van iedereen gewoon gezond verstand.
Dan gaat dat best goed komen.

Op naar editie 2 van de jaarlijkse modelbouwforumwerkschependag

ciao, Ronald

Bij deze.. Ik ben van de partij.

Ik hoop de sleper dan te hebben voorzien van allerlei electrieke snufjes, dus moet goed komen ;)

Ik heb er al zin in in ieder geval ;)

Marco.

ik zou best een keer mee willen doen,maar dan is het van de locatie afhankelijk!!

woon zelf in de prov groningen!

Wherever it is: I'll be there!
Trek gerust je zwembroek / badpak aan:
vandaag voor het eerst in Soesterberg gevaren met 3 werkende blusmonitoren op de PARAT.
Er waren moeders met buggy's die me niet dankbaar waren. :twisted:
Ze hadden de volgende keuzes:
zelf snel weglopen en de buggy laten staan (kind nat) of buggy en kind meenemen en zelf nat worden?
En gelachen dat we hebben...:music:
Kormoran en PARAT present!

Roel

Hoi ronald is de witte zee dan ook klaar??? of neem je hem mee???ik ben zeer benieuwt hoe die er nu uit zie 8O .
En waar woord het gehouden is wel makelijk om te weten :lol:

I'l be back....met een in ieder geval gevorderde smitwijs rotterdam. Voor een ieder die dat nodig vind met een eventueel vergrootglas 8O En wie weet wat nog meer :D See you all next time

Ik hoop dat ik van de partij kan zijn met een varend model, anders wil ik toch zeker wel komen kijken 8O .

Wat betreft locatie, willen we een bijna miljoenen publiek :wink: dan zouden er eens contacten gelegd moeten worden met bijvoorbeeld pretpark de Efteling. Ben daar afgelopen week geweest en heeft een heeeel mooi watertje. Ook meteen een extra attractie voor het park zelf.

Anders zijn misschien de Loosdrechtse plassen een optie, lekker centraal.
Ik denk alleen maar hard op. Als er andere plaatsen/plassen zijn die de voorkeur hebben ... alle tips zijn welkom zoals Ronald al vermelde.

Gr/Coen

ik kom graag als het ff kan.
met mijn veerboot van de teso
(als hij dan klaar is)

GreetZ veerbootbouwer

Hoi allemaal:

Wat betreft een vaarplek voor die dag heb ik wel een idee wat dachten jullie van Spaarnwoude vlak bij Amsterdam zeg maar naast de Corus dat licht vrij centraal in Nedeland dus toegangkelijk voor iedereen.

Als het goed is zit daar vaarvereneging Kennermerland dus kunnen we het misschien aan hun vragen.

Groeten:

B737800

Eigenlijk zoeken we iets in de provincie Utrecht of daar toch wel heel erg dicht tegen aan.
Of we gaan 'gewoon' aan de HMBC vragen of we terug mogen komen,
Den Haag ligt namelijk heeeeeeeel erg centraal voor mij :wink:

en daar was het erg gezellig:

werkschependag_2003.jpg

ciao, Ronald

Heb even kort gepolst bij wat mensen van de motorboot en watersportvereniging Reeuwijk, die er zoals verwacht zeker niet negatief tegenover stonden.

Aldaar zijn twee vaarwaters mogelijk, de Reeuwijkse Plassen, ofwel de Breevaart, een ongeveer 20-30 meter brede vaart, waar zo nu en dan een motorbootje doorheen vaart, of een roeier, en soms wat gevist wordt.

Beide wateren zijn schoon van dradige wieren en andere ellende.

Tijdens Hemelvaart is de keuken open.

Makkelijk bereikbaar vanaf de A12, afslag Reeuwijk, dan 3 km doorrijden op een kaarsrechte weg.

Ronald, ik hoor wel of het wat wordt.

De lokatie voor 2005 is al bekend, de werkschependag wordt dan gehouden aan het St. Pietersmeer, de voormalige St. Pietersberg. Als de instortingen in hetzelfde tempo doorgaan, dan hebben we met Hemelvaart 2005 genoeg diepgang voor elk schip...... :twisted:

Kom op mensen geef je mening eens over Gouda/Reeuwijk!!
Of kom met alternatieven.

Ik weet het, Hemelvaartsdag is nog een heel eind weg, maar we kunnen maar beter het een en ander geregeld hebben.

groeten, Ronald

PS
Het Sint Pietersmeer is een goede optie voor 2005, dan willen we het toch wat internationaler gaan opzetten :wink:

Ik vind het best.,.. Is voor mij lekker dichtbij ;)

Misschien dat iemand een paar lokatie foto's kan maken? Iemand die nog iets dichterbij woont dan ik ;) Ik moet voor die foto's toch 1.5 uur rijden, en das me net te veel voor een fotootje ;)

Marco.

Ps.
Als ik 1 deze weken naar het rc-circuit ga in gouda, zal ik zelf wel even een filmpje of foto schieten. Ik heb alleen geeeeeen idee wanneer dat dat zal zijn.

Als het maar gezellig wordt, want ik neem aan dat jullie Valkenburg aan de Geul in het zonnige Limburg iets te ver vinden.

André

Dat is maar net waar je woont Andre ;) Dat maakt of het ver is ;)

Als jij daar vandaan moet komen, is het voor jou een kolere eind rijden. Dat is het nadeel als je in een hoek van Nederland woont, i.p.v. in het midden.

Ik denk dat we de lokatie af moeten laten hangen van de omgeving. Is er mooi vaarwater, mooie steiger of kant om de boten in het water te zetten, ruimte voor de boten om te staan en hoe is de bereikbaarheid lijken mij in dit verband best interesante zaken.

Ik kan me van de laatste werkschependag schepen herinneren die met 2 man moesten worden gedragen. Als je dan een heel end moet lopen vanaf je wagen, lijkt het me geen goed plan.

We hebben nu alle tijd om de lokatie te kiezen, dus kom maar op met die foto's van de mooie meertjes en plaatsen.
Persoonlijk lijkt het me wel wat om een steiger te hebben vlak bij, of van een kroegje/restaurant aan het water. We kunnen indien we met een hoop mensne komen vast wel wat regelen met de eigenaar van zo'n tent, en dan zijn gelijk de meeste faciliteiten geregeld.

Marco.

Back