Modelbouwforumwerkschependag 2004

hallo

wij proberen het duikbootweekeinde in belgië wel vrijblijvend te houden
het is een prachtige lokatie op een camping en daar is ook een cantine aan verbonden
ongeveer 25 meter van het water
daar verdienen ze dus ook aan als de mensen daar iets drinken of iets eten

en 10€ vind ik wel veel als inschrijving
hier betalen we voor een interprovinciaale wedstrijd 5€ en zelfs dat vinden ze nog veel
dan komen er ook bekers en medallies aantepas voor die 5€.
zoniet zie je geen kat op je wedstrijd.

sportieve groeten raf

Wat was er mis eigenlijk met de lokatie van vorige keer?
Goed water, accomodatie er bij, goed bereikbaar ...
En ik heb ergens gelezen dat het bij de HMBC bespreekbaar was.

Misschien kan daar wat verder opgeborduurd worden????

Hoi Adam,

De lokatie bij de HMBC was perfect.
We werden er door de vereniging heel goed ontvangen,
ze hadden zelfs een wedstrijdparcour voor ons in gelegd. :worship: Alleen is de lokatie niet in centraal Nederland, en dat was volgens mij de vorige keer een handicap voor veel mensen om te komen.

Alhoewel we ook een deelnemer hadden uit Zuid Limburg en zelfs eentje uit Duitsland.......

Wat mij betreft zou ik het graag weer organiseren bij de HMBC, alleen vind ik wel dat ik niet ons zelf daar zo maar uit kan nodigen (heb ik verleden jaar wel gedaan, en gelukkig werd daar heel positief op gereageerd, maar netjes is het niet) en ten tweede moet men het ook eens zijn met de lokatie.
Een soort van 'meeste stemmen gelden'

Nogmaals ik heb geen zin om 150 Euro te betalen om ergens te mogen varen, zeker als je bedenkt dat er de vorige keer slechts een 7 man waren die vanuit het forum kwamen. De anderen waren allemaal leden van de HMBC.
Maar ik ben niet degene die alleen de beslissingen neemt.

Ik wil het best 'organiseren' dan wel een bijdrage leveren aan de organisatie, maar het mooiste is een beslissing waar de meerderheid achter kan staan. Democratie noemen ze dat geloof ik :wink:

dus laten we hopen dat we hier de discussie eens goed aan de gang houden, en dat er of een centrale(re) lokatie naar voren komt dan wel dat we het nog een keer bij de HMBC mogen doen.

groet, Ronald

Ben ik helemaal met je eens Ronald.
Ik ben ook alleen maar opp zoek geweest naar een locatie.
Schrok ook wel een beetje van het bedrag dat ze vragen.
Misschien is daar nog over te onderhandelen.
Maar als jullie met andere alternatieven komen vind ik dat ook prima.
Gaat er uiteindelijk om dat we een gezellige dag hebben met een zo groot mogelijke opkomst.(lijkt mij)

Groeten Ruud

Voor mij, als deelnemer uit Limburg, vind ik die centrale ligging redelijk belangrijk maar de lokatie van afgelopen jaar is ook prima bevallen ondanks de afstand.

Vind die 150 euro aan de hoge kant maar als het niet anders kan dan moet het maar.

Kan wel zeggen kom maar op ons vaarwater maar ik denk niet dat iedereen even naar Valkenburg aan de Geul komt om maar eens iets te zeggen en helaas hebben wij geen gebouw of kanitine aan het vaarwater.

We hebben nog de tijd, dus maar eens rond blijven vragen.

André

150 euro voor een dagje varen, en dan ook nog beuren voor de drank, vind ik een beetje, eehhmm, getuigen van lef. Laat ik het zo zeggen.

Ik kan het in Reeuwijk altijd vragen, persoonlijk denk ik niet dat het enig probleem oplevert. Pakken we het goed aan, dan kan je ook nog wel een berichtje in het lokale suffertje krijgen, en desnoods een verslagje in de lokale kranten. (er zijn een stuk of 4 huis aan huis kranten, die allemaal over het zelfde schrijven)

Maar dan moet het mij wel eerste gevraagd worden vanuit "vaargroep modelbouwforum.nl". Op het moment zie ik de gelegenheid niet om de kar te trekken, ook heb ik de ervaring binnen het vaargroepgebeuren niet, wel kan ik bijstaan in eventuele andere adressen, zoals van de kranten, de lokale modelbouwwinkel, etc.

Hallo,

Gelukkig er is weer beweging aan het werkschepenforumvaardagfront....

Inmiddels is er ook een berichtje binnen van de Vaargroep Flevoland.
Ook bij hun mag er gevaren worden.

Dus HMBC en Vaargroep Flevoland bedankt voor het aanbod.
Skiff, laten we heel even wachten op wat er nog meer op ons af komt en dan zal ik een keuze maken :wink:

Of zijn er misschien mensen die dat wat democratischer opgelost willen zien....................

In ieder geval is het fijn dat er mensen zijn die hart hebben voor de goede zaak.

groeten, Ronald

van mij mag het in amsterdam noord gehouden worden, is voor mij lekker dichtbij woon in a.dam noord. ik ben wel bereid om een bijdrage te betalen, maar als dat eventueel door een stukje sponsoring opgelost kan worden is dat beter natuurlijk.

Ik wil niet al partij trekken voor een lokatie, maar Flevoland is denk ik zomaar het meest centraal gelegen.

Volgens mij is dat ook best een flinke vereniging, en dat is meestal wel een kleine garantie voor een grote opkomst ;) Gezien het feit dat ik niet in Flevoland vaar, kan ik verder niets kwijt over het aantal mensen dat een werkschip heeft, en daarmee zou willen komen varen.

We zien wel wat de rest ervan vind.

Marco.

Inderdaad Marco,

denk ook dat Flevoland het meest centraal liggen.

Is misschien een idee om elk jaar eens ergens anders te varen, zo blijft het voor iedereen een keer kort bij.

André

Andre,

Ik had zelf ook al met dat idee in mijn hoofd gelopen.......
Maar als er maar twee verenigingen zijn die zo vriendelijk zijn om ons uit te nodigen (te weten de HMBC en de Vaargroep Flevoland) dan blijft er weinig te varieren over.

Maar het zou natuurlijk wel erg leuk zijn om ieder jaar ergens anders te kunnen varen.

Dus wie weet, volgend jaar in Limburg :D
Of in Groningen :D

groeten, Ronald.

Hoi Ronald,

denk dat dat wel te regelen valt, ik zou zeggen combineer het met een weekendje Valkenburg a/d Geul. Is vrouw of vriendin ook weer tevreden :wink:

We sluiten uiteraard geen Belgische verenigingen uit om te bezoeken tijdens onze modelforumwerkschepenvaardagtour.

Maar maak voor inschrijving voor september in Genk anders even een nieuw draadje, dan kan daar ook (gestructureerd) op ingeschreven worden.

Persoonlijk gaat mijn voorkeur ook uit naar Biddinghuizen, en dat alleen omdat het mij leuk lijkt iedere keer ergens anders te varen.

groet,
Ronald

Inderdaad, RAF, maak a.u.b. even een nieuw "uitnodigings" draadje aan, anders gaan zaken hier door elkaar lopen.

Robert

Mag ik dan nu concluderen dat we naar Bidding huizen gaan, uiteraard indien dit allemaal OK wordt bevonden daar?
Dit aangezien er verder nog weinig reacties zijn die anders suggeren.

Dat zou dus inhouden : Hemelvaart 2004 in Biddinghuizen.

Als er geen bezwaren zijn geplaatst na het weekend, lijkt het me een wijs plan dat e.e.a. rond gecommuniceerd wordt met de desbetreffende partijen.
Kunnen we vervolgens ergens een inschrijf database neerzetten. Misschien zijn er nog mensen die zich a la minute geroepen voelen om dat te regelen. Ik wil hem wel online zetten, maar heb echt geen tijd om wat in elkaar te flansen. Heb even een ander projectje wat geregeld moet worden....

Marco.

ik vind het best.

Gewoon proberen lukt het niet hebben we tenminste nog tijd om iets anders te regelen

André

Back