Modelbouwforumwerkschependag 2004

Kan ik voorleggen.
Heb vandaag de voorzitter gesproken.
Moet ff een aanvraag doen via de mail en dan gooit ie het 5 jan in de bestuursvergadering.
Vragen wel een kleine vergoeding voor het gebruik van de faciliteiten.
Maar daar komen we ook wel uit denk ik.
Even afwachten dus nog of het wel of niet kan.
En ik denk dat er ook vast wel iets te regelen valt met die kano :wink:
Zijn hele schappelijke mensen.
Dus keep your fingers crossed.
Heb vandaag ook ff fotos gemaakty maar krijg ze niet op me comp.
Zodra ik het voor elkaar heb post ik ze ff.

Groeten Ruud

Zitten ook een paar paardenstallen naast.
Misschien is daar ook nog wel iets te regelen voor de kids.

Groeten Ruud

OK nu ff probleempje.
Hoe krijg ik die fotos in mijn bericht.
Heb ze nu op comp maar nu nog invoegen in forum.

Groeten Ruud.

OK OK Ik had eerst ff het zoekknopje moeten gebruiken. :oops:

Bij deze dus twee fotos van de door mij genoemde lokatie
afb29.jpg

afb30.jpg

Kijk en oordeel zelf.

Groeten Ruud.

Dat ziet er niet verkeerd uit. Misschien komt er ook nog iemand met een sleepbak om de (paarden) vijgen te vervoeren! Kano slepen lijkt mij ook wel leuk. Is wel open, hoe is het water bij harde wind? en dan bedoel ik uiteraard niet een zuidwester storm.

Groetjes Hans.

Paarden en slepers.
misschien eens kijken hoeveel pk een modelsleper heeft. :lol:

Maar Ruud, ziet er goed uit!!
Kan je aangeven waar de plas precies is?

groeten van iemand die nog net wist te voorkomen dat hij in de zak werd afgevoerd naar Spanje.........
(nog nooit in Madrid een mooi vaarwater gezien :wink: )

nou.. uit eigen ervaring weet ik dat modelzeilen in spanje zeer goed gaat. (zie flimpje MM in zeilforum)

Maarre, Ruud, dat water ziet er zeer goed uit!!

Robert

Zo te zien een mooie locatie... :lol: Bij slecht weer :cry: ook binnen te vertoeven... Mooie lage walkant....
Goed te bereiken, zo te zien:
Ringweg Noord Amsterdam, afslag S117 (Kadoelen), twee maal links en je bent er! :wink:

Roel

Ziet er idd netjes uit...

Hebben we al groen licht voor dezae lokatie, of moet er nog toestemming gevraagd worden ?

Marco.

Hallo allemaal,

Ik heb ook nog eens zitten denken aan een stukje sponsoring.
Wil eens kijken of Muco modelbouw geinteresseerd is om ook te komen die dag met een klein standje,(zijn gekoppeld aan Display electronica)
en eventueel een vertegenwoordiging van Proxon of zo.
Andere ideen zijn natuurlijk van harte welkom.

Lijkt me ook leuk om er wat meer ruchtbaarheid aan te geven.
Volgens mij gaat het er primair om, om een leuke dag met elkaar te hebben en secundair zo veel mogelijk mensen met onze vaar-/bouw- kunsten kennis te laten maken.
Via modelbouw verenigingen als NVM en HMBC etc, en wat modelbouw- bladen kunnen we vast veel mensen bereiken.
Want laten we eerlijk wezen: hoe meer zielen...........

Misschien is het handig om onze "forum-afdeling" een naam te geven.
"Internet Vaargroep Model-Werkschepen" of zoiets. :?:
Praat toch wat makkelijker in de onderhandelingen.

Zo maar weer even wat puntjes om je gedachten over te laten gaan.

Dus als jullie nog ideeeen hebben................
Spuien die handel.(om maar even in scheepstermen te blijven :P )

Groeten Ruud.

P.S. Heb vandaag de voorzitter de aanvraag tot het houden van, via e-mail gestuurd.(EN NU MAAR HOPEN DAT).6 jan krijgen we uitsluitsel.

Goed plan.
Vaargroep modelbouwforum.nl
Has a nice ring to it.

Groetjes ruud

OK

Hebben groen licht op locatie amsterdam noord.
Vragen alleen wel €150,00 voor gebruik van de faciliteiten.
Staat dan ook iemand voor in de keuken/achter de bar.

Is dit nog steeds een optie?

Groeten Ruud.

Ik denk dat het nog wel een optie is, alhoewel je dan wel een inschrijving moet houden voor het maken van een entree prijs, en moet zeggen dat als je niet ingeschreven bent, het niet de bedoeling is dat je komt varen.
Dit staat echter volgens mij lijnrecht tegenover het gevoel wat op de eerste werkschependag heerste.

Ik weet het niet precies... Het is wel een hele mooie lokatie, en 150 euro is opzich zo bij elkaar. 15 man zit je zo aan, en een tientje kunnen de meeste wel missen.
Aan de andere kant staat mij het aanwaaien juist wel aan. En een tientje betalen, terwijl ik niet weet of het weer wel ok is, dus of ik nog wel wil komen, of bijvoorbeeld maar heel even varen ook zonde.

Ik doe er eens een nachtje over slapen. Misschien dat dat ik het dan wel weet ;)

Marco.

vandaar ook het eerdere idee van een stukje sponsoring
dan kan het voor de deelnemers wel geheel vrijblijvend blijven

groeten ruud

hallo
lekker watertje

wij varen normaal battle sluis zennegat das zo een 4 kilometer en dan weer na een pintje terug varen in groep
de vereniging legt dan wat boeien in het water om iets te doen te hebben
dus als ik met de caravan kan komen dan zie ik een weekeindje wel zitten
ik kom dan met de asch ligplaats Genk Kolenhaven
slepertje van een metertje .60

het is weer eens wat anders dus schrijf mij maar reeds in

sportieve groeten raf

Hallo,

Als ik heel eerlijk ben denk ik niet dat het betalen van 150 Euro een optie is. Waarschijnlijk (en neem maar van mij aan dat het wel zeeeeeeeer waarschijnlijk is) verdienen ze ook aan ons vanwege de consumpties die we daar nuttigen. En als er bekendheid aan gegeven wordt dan zou het wel eens zo kunnen zijn dat er ook nog mensen komen kijken.......
die vast niet allemaal, maar vast wel een aantal ervan ook een consumptie zullen gebruiken.

Dus sorry ruud, als die 150 euro een harde eis is, dan is wat mij betreft de locatie niet geschikt bevonden.

Maar we hebben natuurlijk altijd het voorstel van skif nog, namelijk het water in Reeuwijk, bij Gouda.

En misschien zijn er nog wel anderen die een leuk vaarwater weten.

Groeten, Ronald.

wat is nu 150 euro voor een toplokatie ?
minimale bijdrage per man en je bent er, en tuurlijk willen ze daar ook wat verdienen ronald, tenslotte betalen hun ook voor de huur van het gebouw etc.

Back