Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
[QUOTE Als laatste de 'ignition improver': iemand een tip waar dat te koop is?
Tot mij verbazing laat zich de kleine diesel perfect drosseln en pakt bij het openen van de throttle ook direkt weer op!Pakt dat met gasgeven nog een beetje op, begreep van Bruno dat zoiets op een diesel niet lekker werkt
Zo ongeveer ja, maar toch weer niet helemaal...Pakt dat met gasgeven nog een beetje op, begreep van Bruno dat zoiets op een diesel niet lekker werkt
Nadeel is, dat je niet precies weet hoeveel er aan effectief bestanddeel in zit. Maar wie weet komt er met proberen wel een bruikbaar percentage uit.https://www.bardahl.nl/product/12305-cetaan-booster-nl/ Werk er 100m vandaan kan het daar zo oppikken voor de liefhebber.
Hmmm - link spul, dat Amyl Nitraat - voor zowel mens als motor. Heb mij laten vertellen dat het voor de motoren NA verbranding aggressieve stoffen achterlaat en dat je, wanneer je de motor voor langere tijd niet gaat gebruiken, beter als laatste een tankje brandstof zonder nitraat kunt opbranden. Tenslotte een citaat van de site van Progress Aero Works:Je kunt ook Amyl Nitraat gebruiken (als je daar al aan kunt komen). Anything else is gewoon (flink) minder effectief.
In de reviews onder het product zie ik dat voor model dieseltjes 4% wordt gebruikt.Nadeel is, dat je niet precies weet hoeveel er aan effectief bestanddeel in zit. Maar wie weet komt er met proberen wel een bruikbaar percentage uit.
Welke maat propeller kan ik gebruiken op mijn PAW 06 MK1 diesel