Modellers Anonymous

Michel:
shhh.gif
Gerard heeft de meest ernstige vorm van forumitis!!! Dit is ongeneeslijk, waarbij de ontkenningsfase de beste levenshouding is.

[Edit:] hij was me voor en hij heeft het zelf ook al in de gaten. Nou Gerard, we blijven achter je staan, hoor![/edit]

En volgens mij moet ie binnenkort op vacantie naar de kanarie-eilanden.

Of heb je dat al afgezegt? 8)

Groetjes, Erwin

Wat is verslaving? Is het onderstaande symptomatisch?

Een modelvliegenier uit Zuid-Laren
Kwam bij een net-storing niet tot bedaren
"Wat nu, zonder forum?
Ik ga totaal verlorum!"
Hij begon spontaan te ontharen!

Roel

Monkey zei:
erikderaaf zei:
- een vriendin die het woord rc en

oef.......

owja, niet te vergeten.... vriendinnne, dat heeft de mijne hetzelfde, die zucht, als ik weer eens naar buiten kijk en concludeer dat het windstil is....

groeten
een mede verslaafde

Dat heb ik nu ook :cry:

:lol: Ik kan niet meer zo vaak rijden, want dan wil "ZE" weer weg :cry:

@erwin, de kanarische eilanden is van de zomer, dan kan ik daarnaartoe werken :D
en anders laptops en internet cafes !

vanaf het moment dat ik mijn vrouw heb laten weten dat modelbouw op de eerste plaats en op de tweede heb ik geen gezeur meer.
(ben nog steeds gelukkig getrouwd)
Tussen werk door kan ik dus rustig op het modelbouwforum kijken.
Om bij te blijven kost het veel tijd alle interessante postings te lezen.

Rob

nou ik ben dan nog maar net op het forum maar ik ben denk ik dan ook wel verslaafd want ik kijk soms al voor dat er ook maar een mailtje binen komt van dat er nieuwe posts zijn en ik lees ook heel veel van de posts is heel leerzaam.
en afkicken waarom het is stuken beter dan andere dingen en je gaat er niet gek van doen zo als met 11 bot breuken waar onder de knie uit het ziekhuis bed stapen omdat je zwaar onder de invloed bent van de morfine en dus geen pijn of zo iets voelt.
dus geef mij maar het forum het behoud je van domme dingen doen of je moet het echt wilen dan helpt niets natuurlijk.
M.V.Gr. marco b

ja ik moet ook elke keer als ik de pc opzet eens kunnen komen kijken nu ga ik voor +-10 dagen op verlof
oei oei er gaan veel berichten zijn als ik trug kom

pieter007 zei:
ja ik moet ook elke keer als ik de pc opzet eens kunnen komen kijken nu ga ik voor +-10 dagen op verlof
oei oei er gaan veel berichten zijn als ik trug kom

haha gemiddeld een 100 à 200 per dag :lol:

Ik moet toegeven, ik ben ook verslaafd aan het worden (of ben ik dat al :? )

Maar ik vind het een gezonde verslaving. Liever dit dan drugs

Ach ja de beste manier om van een verslaving af te komen is nog altijd een andere verslaving te krijgen. :lol:
Ik ben dan weliswaar minder verslaafd (geworden) aan het forum, maar ben al weer goed verslaafd aan het bouwen. :sad: :lol:
Het ene project is nog niet af, of ik begin alweer aan een nieuwe. :hammer: :oops:

Ook een enge graadmeter in mijn geval:

Ik ben blij als ik langs een tankstation rijdt met de auto en zie dat de Euro95 prijzen rond de 1,17 euro zijn. Ik zet het af tegen de heli-brandstofprijzen....
Gelukkig denk ik er nog telkens aan om geen CoolPower in mijn auto te gooien...

Ook heb ik weleens de neiging om met de versnellingspook een klein beetje forward cyclic te geven...

Zolang het geen inverted flight is voel ik me nog niet verslaafd. ;-)

Groeten, Fabian

Hans N. zei:
Ik ben gelukkig niet verslaafd,
ik "lurk" alleen maar, "en kan er elk moment mee stoppen".
@hans
en toch ben je al een vriend van het forum(verslaaft nou ik denk het dan van wel)

zeer vriendelijke groeten marco

hehe, GO ROBERT GO ROBERT GO ROBERT *zwiert met armpjes*

Anyways, ik ben dus de BlackFox en ik ben verslaafd een modelbouw en het forum...

symptomen:
s'morgens vroeg aan de brandstof ruiken
s'avonds even mijn autootje strelen voor ik ga slapen
met de kruimeldief gassen zonder ook maar iets op te zuigen
nitro achtige geluidjes maken als ik me verveel
vrienden en vriendinnen beginnen al snel over iets anders als ik rc uitspreek
zelfs in het buitenland bezoek ik het forum
elk halfuurtje even sjekken of er geen nieuw topic is
...

is er nog hoop voor mij ?

Hallo mijn naam is jk ...en ....euh.... ik ...... ben......verslaafd. :oops:
Voordat ik het forum ontdekt had werd het gras nog afgereden, de bomen gesnoeid, het zwembad zuiver gemaakt ...en nu laat mijn vrouw iemand komen om het te doen. :lol:

gr jk

Back