Modellers Anonymous

robert, laat je niet afleiden, ik zie je net op de webcam, vredig aant klussen, en nu weer een berichtje...... neem eens wat rust! :teacher:

Moeten we nu echt de meest verschrikkelijke angstvisioenen krijgen, Roel?
6 maanden zonder forum?????
crazy.gif
silly.gif
sick.gif

Ik wilde juist een wedstrijdje gaan voorstellen. Zojuist uitgeprobeerd: 1uur17min3sec zonder forum. Niets gepost en ook niets gekeken, dus ook niet eens het forumoverzicht......Het kan dus best!
Wie doet er mee? Morgenavond beginnen vanaf 19.00uur. Wie houdt het het langste uit???????

Om de 5 minuten wordt de tussenstand ge-update..... ben bang dat de meeste dan al op de hoogte zijn...

Jammer, ik dacht een gemakkelijke overwinning te behalen: morgenavond is het weer indoor-helivliegen in Rotterdam. Dit begint om 19.00 uur. Geen pc's in de buurt....hoewel..........de laptop van PourQuoi???? Toch eens vragen!

Morgenavond ook clubavond...
Lekker aan het water zitten (of binnen natuurlijk)
Minstens 600 meter van de eerste de beste Internet-aansluiting, WC of douche....
Wordt een eitje!
Alhoewel... als ik langer wegblijf wordt het schepenforum absoluut stuurloos (leuke woordspeling overigens)... Schippers zonder moderator, daar wil je toch niet aan denken... :onweer:

Roel

Wat hebben jullie toch allemaal met dat veslaafd zijn.

Iedereen kan zeggen wat hij wil maar het verslaafd zijn aan de modelbouw en het modelbouwforum zijn gezonde verslavingen. Dit is beter dan elke avond in de kroeg te hangen of aan de drugs of andere spullen verslaafd te zijn.

En volgens mij kan Robert wel ergens in zijn database zien wie van ons er het ergste aan toe is, maar waarschijnlijk komt voor diegene toch elke hulp te laat. Ik maak me er nu al zorgen over als ik weer eens met mijn gezin een avondje weg moet of voor dat weekendje Epe dat er in Juni aan komt. Wat zal ik dan bij terug komst niet allemaal moeten bijlezen aan berichten, dat wordt dan nachtwerk.

Ik denk door het goede werk van Robert dan niemand lang van het forum af kan blijven 8) . Zelf kijk ik altijd 's ochtends (voor school, in het weekend slaap ik uit..) en 's avonds.. 's middags ben ik meestal met mijn eigen modellen bezig, of weg..

Ik kan wel proberen mee te doen..Laten we het op vrijdag doen dan :wink:

geen schoolexame, centraal exame of wat dan ook wat met school te maken heeft houd mij van het forum af... denken julie dat ik verslaaft ben :|

laterss, thomas

ik zelf ben erook 1 :P zit er vaak genoeg achter ff wat info opdoen beetje posten en dan weer verder 10 min later weer ff kijken of eral iets gebeurt is :oops: haha lol :P

Nee Nee Nee. 8O
Ik ben Erwin en ik kom hier alleen maar even kijken, verder niets. :oops:

nou ik moet blijfen bekennen ik ben en blijf een modelbouw forum verslaafde en ik ben er trots op omdat het gewoon alles heeft verdriet,vreugde en alles er tussen in

Als Sigmund Freud dit had mogen meemaken... slechts één posting in een ander topic en jawel hoor, we zijn weer allemaal hier aanwezig...Absoluut :thumbsup:.

Ik passeerde hier gewoon ... per toeval, ja ... neen, neen ... ik ben niet verslaafd... tja... denk ik toch ... :?

Mijn vader is lekker Psychiater!!! Maar hij krijgt me er niet van af :(

Nee, ik ben niet verslaafd... Het forum staat alleen maar thuis en op het werk als startpagina ingesteld. En ik kijk maar minimaal 20x per dag op het werk naar het forum en maar 1 of 2 keer in het weekend, valt wel mee....toch? Maar verslaafd nee hoor :nooo: ... Bijhouden/vergaren van vakkennis zullen we het maar noemen :wink: .

Back