Mischien is het al eerder gevraagd, maar de term komt zoveel voor dat ik in de zoekresultaten door de bomen het bos niet meer zie.
Powerbox (aparte stroomvoorziening voor de servo's), vanaf welke grenzen begint dat zinvol te worden?
Vanaf welke servo "maat" en hoeveel servo's?
Ik zat te denken aan een dubbeldekker van rond de 2 meter, mischien 8 tot 10 kilo, en vier keer analoog 50Ncm in de vleugels, en wellicht 100Ncm op rudder en elevator.
Geen snelle kunstvlucht kist, meer een klassiekertje zoals een Boeing Stearman of een Bücker Student.
Mocht het een eendekker worden, dan vervallen er uiteraard 2 rolroerservo's.
Is er in een bovenstaande set-up een aparte voeding voor servo's nodig?
Project is nog hééél ver weg, maar je kunt er maar alvast over nadenken, nietwaar?
Groet, Bert
Powerbox (aparte stroomvoorziening voor de servo's), vanaf welke grenzen begint dat zinvol te worden?
Vanaf welke servo "maat" en hoeveel servo's?
Ik zat te denken aan een dubbeldekker van rond de 2 meter, mischien 8 tot 10 kilo, en vier keer analoog 50Ncm in de vleugels, en wellicht 100Ncm op rudder en elevator.
Geen snelle kunstvlucht kist, meer een klassiekertje zoals een Boeing Stearman of een Bücker Student.
Mocht het een eendekker worden, dan vervallen er uiteraard 2 rolroerservo's.
Is er in een bovenstaande set-up een aparte voeding voor servo's nodig?
Project is nog hééél ver weg, maar je kunt er maar alvast over nadenken, nietwaar?

Groet, Bert