modelvliegen en zweefvliegen (introductiecursus)

Max,

Zoals ik al had aangegeven kan ik vrijdag al. Is er voldoende "grondpersoneel" voor het vliegen? Hier was ik nog even benieuwd naar, want dan kan ik mij hierop instellen.

Ps. Afhankelijk van het weer blijf ik ook graag overnachten.

Mooi! Wij komen in iedergeval vrijdag wat laat in de middag/begin avond. Ik weet niet wat we dan met het eten doen, anders halen we wat gewoon. Stroom hebben we niet nodig, overnachten doen we in de tent. Misschien is het handig om evt nu al te invertariseren wat we met het ontbijt gaan doen? Wij zouden al het e.e.a mee kunnen nemen.

Steven en ik komen met de caravan ik hoop dat steven al op vrijdag vrij kan nemen.zo niet dan wordt het zaterdag en zondag. We verheugen ons er al op :D
We rekenen op één avond BBQ de rest neem ik voor ons zelf mee. ontbijt, lunch etc.
In een caravan ben je van alle gemakken voorzien.
Stroom zal geen probleem zijn neem ik aan.

btw als iemand nog een tent nodig heeft kan ik die meenemen

Ik heb gisteravond de personen die zich hebben aangemeld voor de introductiecursus een PB gestuurd! Kijk er even naar dan maken we de aanmelding compleet. het gaat definitief door in het weekend van 15,16 en 17 juni.
Max

Max, kun je wellicht hier een totaal lijstje er van maken? Ik kom samen met WillemP ;)

Groetjes!

Zojuist met Steven overleg gehad. We hopen idd vrijdag morgen om 11:00 uur op het vliegveld te zijn.
Er komen 12 personen maal 6 vluchten....... een zo groot mogelijke sprijding(over 3 dagen) lijkt mij dan wel zo prettig voor de organisatie.

Willem, Steven, ik ben blij dat jullie ook op de vrijdag kunnen. Dan hebben we die dag 4 vliegers, waardoor inderdaad de druk op de twee andere dagen wat afneemt.

Max

ik ben er rond 15:00 denk ik

even kijken of ik in en tentje ga of bij mijn ouders ga slapen die wonen in ens

gr erik

Ik sta nu op het veld, maar volgens de meneer die hier aanwezig is (en Max gebeld heeft) is het de 16e.

Kom dus niet vandaag!

(In mijn enthousiasme heb ik het draadje niet meer terug gelezen en is de 1ste in mijn hoofd blijven hangen :mrgreen: )

Laatst bewerkt:
Ik heb gisteravond de personen die zich hebben aangemeld voor de introductiecursus een PB gestuurd! Kijk er even naar dan maken we de aanmelding compleet. het gaat definitief door in het weekend van 15,16 en 17 juni.
Max

Zoals is post 23 al aan had gegeven vindt de controductiecursus plaats op 15,16 en 17 juni. Max

Het is bijna zo ver...!
Hoe laat moet ik zaterdag eigenlijk aanwezig zijn?
En: zoals het er nu naar uit ziet kom ik kamperen. Mijn familie komt eind van de middag ook en blijft slapen (1 echtgenote en 2 kinderen).

Ik heb deze vraag ook aan Max gesteld en kreeg als antwoord dat men om 10:00 aanwezig is, maar er op z'n vroegst om 12:00 gestart kon worden.

momenteel ben ik herstellende van een longontsteking. Het gaat al een stuk beter en hoop tegen vrijdag 10:00:00h voldoende herstelt te zijn:D.
Verder maar duimen voor goed vliegweer zodat alles prettig gaat verlopen.
Vanavond de caravan van stal en morgen bootschappen doen en de modellen in de caravan.
Vrijdag om 8:00h Steven + vliegtuigen opladen en een leuk weekeind tegemoed gaan.

Voor alle deelnemers aan de introductiecursus:

Op zaterdag en zondag beginnen we om 9.00 uur met de briefing. Omdat we met een grote groep zijn willen dan ook zo snel mogelijk met het vliegbedrijf starten.

Vrijdag is het iets anders omdat we afhankelijk zijn van aanwezige leden. Voorlopig ga ik er van uit dat we om 10.00 uur beginnen, maar ik ben nog leden aan het ronselen. Mogelijk wordt het iets later maar dat laat ik donderdag nog weten aan de deelnemers van de vrijdag. Zelf ben ik er iin ieder geval om 10.00 uur!

Er zijn ook vragen geweest over het eten: indien gewenst kunnen we gezamenlijk eten. dat moeten we maar even op de dag (dagen) zelf regelen. Er is een supermarkt vlakbij dus als we iemand op pad sturen moet dat wel lukken. (Bestek servies en een fornuis zijn in ieder geval aanwezig).

Ten aanzien van het vliegen met modellen: alleen zwevers en elektromodellen zijn toegestaan, en niet tegelijk met het zweefvliegbedrijf.

Voor het overige kunnen we alleen nog hopen op mooi weer!

Max

Wij komen zaterdag ochtend, we doen ons best om er voor 09:00 te zijn. Voor het gezamelijk eten, het is alleen (voorons dan) de zaterdagavond en ontbijt zondagochtend.

Back