Modelvliegen in de Eifel

Ik denk dat je het al hartstikke goed doet GJVO. Maar wat als je elk seizoen al die Nederlanders en zeker weten ze komen terug, het naar de zin moet maken? :)

Begin in het hotel eerst maar een famous foto wall samen te stellen van alle vliegvrienden die daar geslapen of gegeten hebben. Hoe langer de foto wall hoe meer korting misschien want de bewijzen zijn er. :)

De eigenaar van het hotel is 85 jaar, zijn dochters willen het niet voortzetten, misschien moet ik het maar kopen.
Mijn huis was 68000, wat zal een hotel dan kosten, 150000?

GJ

Daar ben je nog lang niet aan toe. :)

Er moet minimaal nog :

1]. Een modelbouwwinkel komen met de meest noodzakelijke artikelen.
2]. Een luchtvaartmuseum speciaal gericht op modelbouw.
3]. Een gids die langs alle hellingen rijdt.
4]. lesvluchten op een ASK 21 met de garantie tot 2000 meter hoogte.

Pas dan mag je aan korting gaan denken. ;)

Nummer 3 is er al. Dat doet onze grote vriend zelf.

Ik denk dat je het al hartstikke goed doet GJVO. Maar wat als je elk seizoen al die Nederlanders en zeker weten ze komen terug, het naar de zin moet maken? :)

Begin in het hotel eerst maar een famous foto wall samen te stellen van alle vliegvrienden die daar geslapen of gegeten hebben. Hoe langer de foto wall hoe meer korting misschien want de bewijzen zijn er. :)

En dan volgt nu een geniaal idee :D;
Een vleugel (let op de woordspeling) van het hotel wordt ingericht voor alles wat met modelvliegen te maken heeft.
Met daarin een aparte kamer met modellen :D.

Ik leg er zo een tientje bij GJ.

En dan ga jij achter de bar staan en alle winst opzuipen in de vorm van baco's.

De dochters wil je er echt niet bij.
De een is een stuk sjagrijn en de ander is te beroerd om te werken.
De andere twee werkneemsters zou ik zeker houden, die weten een sfeer te maken.

GJ

Hele ochtend zitten wachten tot een Nederlander mijn hardtolp op zou komen halen, die belt dus net af.
Typisch nederlands.
Dus nu accu laden en kijken waar Jeff uithangt, net was ie nog in Daun, boodschappen doen.
Denk dat ie nu al ergens me de DLG staat te slingeren of aan de helling vliegt, er is zowaar wat wind.

GJ

Nee, zijn dochters zijn niet de moeite waard en de vakkennis is niet aanwezig, die is wel aanwezig bij de medewerksters.
Die weten de klanten vrolijk te houden, af en toe een grapje en een praatje.

GJ

Ik las even flamoes foto:yes:

Maak eens filmpjes Gert Jan.
Nee nee, ik bedoel van het vliegen daar.
Je maakt me steeds nieuwsgieriger naar die vliegplek

Ik had al een filmpje gepost van het veld met de helling.
Ik zal van de week nog even bij de andere hellingen gaan filmen.
Vandaag even niet vliegen want de bijwerkingen van mijn medicijn zijn wat heftig, trillende handen en algehele malaise.
Gisteren, Jeff aan de knuppels op de west helling.
jeff.jpg

Back