Modelvliegtuigje doodt man

bij deze sluit ik deze discussie en hoop ik dat er een mooie zomer voor de deur staat waarin er hopelijk geen ongelukken zullen plaats vinden .
dit laatste was het doel wat ik met deze discussie aan de kaak wou stellen en ik vind het zonde als dit op evt onverschilligheden uitloopt want dat is niet de intensie geweest.

Het kan geen kwaad om hierover van gedachten te wisselen. Dat zou juist problemen moeten voorkomen...

waar ik mij alleen aan stoor is dat diegene er al meerdere keren door het bestuur voor is geaarschuwd en het gebeurd nog steeds.
en als ik door een klein stuurfoutje iets te dicht over de pits heen vlieg komen de diverse heren èèn voor èèn even langs om te melden dat dit niet mag .
DAT IS PAS NAIEF !!!!! EN HYPOCRIET !!!!

er wordt met 2 maten gemeten en daar hou ik niet van .

roel ik praat er nog wel een keertje met je over op de club.;-)

Jullie worden kennelijk (ik ook regelmatig hoor) allebei 'gewaarschuwd', of liever gezegd gevraagd op te letten en bepaalde dingen niet te doen. Dus uit je verhaal kan ik nou niet bepaald opmaken dat er met twee maten gemeten wordt...

en we raken in een discussie die persoolijk uithaalt.
laten we proberen het algemeen te houden heren.

:sleeping: geen verdere toevoeging van mijn kant.
terug naar de overleden man waar dit draadje over gaat................

Heren hoe erg het ook is voor de getroffene ,we rijden ook allemaal in een auto en zetten ook niet elk ongeluk met een auto hier neer .
Is dit nodig?
Dit is gewoon een overdenking van mijn kant .

Groeten Wiebe.

Nog even en de overheid gaat wringen om op onze clubjes een helm te verplichten. :eek:

Laatst bewerkt:
Tuurlijk spitsen wij onze oren als het over modelvliegen gaat , maar als je eens vergelijkt met andere hobby's waar er doden of ernstige gewonden vallen komen wij modelbouwers er "goed" vanaf . Bijvoorbeeld motorrijders , skidivers, paardrijden , snowborders die off piste die dan gered moeten worden en hun redders nog eens in gevaar brengen , enz .
Dus jammer voor die man die overleden is maar als ge eens bedenkt hoeveel toestelletjes over geheel de wereld in een weekend de lucht ingaan . Tja .. er zijn ook mensen die de grote pot van de lotto winnen...:cool:

Back