Ad Bakker
In Memoriam
me vla ligt hier over me toetsenbord,
Ik hoop dat het beter tegen vla dan tegen koffie kan, Emil. Kostte me een paar weken geleden een toetsenbord en een muis (die niet meer piepte...)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
me vla ligt hier over me toetsenbord,
Als user gepost:
Proest!,me vla ligt hier over me toetsenbord, en de vlekken van de hagelslag op me beeldscherm.... rofl.
Een goede discussie: Ja. Eindeloos gezever om je punt te halen: Nee. :teacher:Ok... ik begrijp het al.. een volwassen discussie hierover is onmogelijk, we beginnen het alweer op de man te spelen met opmerkingen als 'grow up' en 'plank/kop', dan maar laten zakken of een slotje.
Maar weet JIJ al wat je eigenlijk bent ??
laten we Henri óf de moderatie afzeiken!
ik verzoek iedereen zich in te houden.
Binnen het moderator team is dat een "hot item" voor de desbetreffende persoon.Hoe ver kan ik gaan voor een promotie naar de bank volgt?
Ach, het gaat om de voorhistorie, Stevo
Lees: men zit met z'n allen te wachten bij de rode knop tot het eindelijk weer zover is en in hun ijver komen daar soms bizarre moderaties uit tevoorschijn.. er *moet* toch iets te vinden zijn waarop we 'm kunnen bannen?
Men heeft er al een hele set met aparte lineaals voor aangeschaft om te kunnen meten met meerdere maten, ik vermoed dat de lineaal voor mij korter is dan bovengenoemde teen, sterker nog, dat is al aangetoond.
*kut*.. maakt ie een nuttige posting, de lul.. kom, pook 'm eens een beetje op![]()