Moderatie: offtopic toestaan of niet?; interpretatie vraagstelling toestaan?

• Topicstarter Topicstarter Henri Zikken
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Als user gepost:
Proest!,me vla ligt hier over me toetsenbord, en de vlekken van de hagelslag op me beeldscherm.... rofl.

Dat was niet de bedoeling , een mod die er een zooitje van maakt op zijn toetsenbord , hahaha .
Succes met moddereren of is dat met 1 D ??

Ow , ik zie t nu pas , meneer heeft in uhhm nog geen 1,5 jaar 1853 postjes geplaatst , dat is bijna meer als ik in uhhmm 7 jaar ??
Henri Zikken
Leeftijd: 37

Zit er ook wat zinnigs bij ??
Dat ik wienig zinnigs plaats , ja dat weet ik , maar t is zo gezellig hè .

Laatst bewerkt:
Ach zolang de samenvattingen niet kloppen, kan ik er ook wel om lachen :)

FYI heeft Robert een topic geopend over het verwijderen van user hezik, niet ik. Ik heb daarin niets vol bombarie beweerd, niet eens in gepost.

En ja, zo af en toe zit er ook iets zinnigs bij. Maar dat probeer ik zoveel mogelijk te voorkomen.

Ok... ik begrijp het al.. een volwassen discussie hierover is onmogelijk, we beginnen het alweer op de man te spelen met opmerkingen als 'grow up' en 'plank/kop', dan maar laten zakken of een slotje.
Een goede discussie: Ja. Eindeloos gezever om je punt te halen: Nee. :teacher:

Maar weet JIJ al wat je eigenlijk bent ??
haha4.gif

Au dat deed zeer.

Maar het is een zeer prettige manier om de dag mee te beginnen.

Om nog FF mijn suck up mode aan te zetten :D
dit is een van de weinigen forums waar ik de moderators best behoorlijk redelijk vind ,

elk ander forum was of de thread gelocked + user banned (ook das wat overdreven |bannen| :p ) ,
user als ie gebanned is geweest
(ligt een beetje aan de reden en hoe zwaar) mag je meestal geen anderen gebruikers naam gebruiken = meestal direct ban !

dus mwa kan hier best leven met de politie 0o ik bedoel moderators :celebrate:

Doei.......

EDIT ik zie dat het totaal niks oplevert bij de OP dus ik laat het absoluut bij deze post , succes verder....
vreemd dat een mening geven zoveel bla bla geeft en ja ik ben blind dus ik kan niet begrijpend lezen , sorry !

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat is het toch moelijk he, begrijpend lezen.. há een draadje van Henri over de moderatie, laten we Henri óf de moderatie afzeiken!

In jouw geval niet, Ad, maar van anderen natuurlijk wel.. en als zelfs moderatoren al in andere draadjes gaan beginnen met persoonlijke aanvallen..

[140511] draden-solderen-krimpen-met-krimptang-3

De trieste waarheid is dat de 'man en paard' in dit topic prima weet waar het over gaat, dat er een paar moderaties zijn geweest die de plank volledig missloegen, en nu drukt men de pet, ontwijkt op laffe manier de discussie, en gaat men mee in de stemmingmakerij, zodat de billen maar niet bloot hoeven.

Chapeau!

Topicstarter (den Henri) had moeten doorhebben dat hier nooit een beschaafde discussie kon van komen.

Verder bemoei ik me er niet mee, ik ben best tevreden over de moderatie op het forum ook als occasioneel eens een post van me wordt verwijderd wegens totaal irrelevant of ge-ouwedinges....

Henri, soldeerdraadje valt toch mee? Tenzij je heel lange tenen hebt..............

Als ik je "stats" bekijk dan moet ik inderdaad Eddie wel ergens gelijk geven.

Stevo

Laatst bewerkt:
Ach, het gaat om de voorhistorie, Stevo. De langste teen die ik heb, is ongeveer 4cm, en dan gaat het over de grote teen aan m'n rechtervoet.

En ja.. hád moeten doorhebben.. geheel waar.. maar ach.. soms denk je heel even dat een volwassen discussie moet kunnen, maar idd.. had ik moeten weten.

Lees: men zit met z'n allen te wachten bij de rode knop tot het eindelijk weer zover is en in hun ijver komen daar soms bizarre moderaties uit tevoorschijn.. er *moet* toch iets te vinden zijn waarop we 'm kunnen bannen?

Men heeft er al een hele set met aparte lineaals voor aangeschaft om te kunnen meten met meerdere maten, ik vermoed dat de lineaal voor mij korter is dan bovengenoemde teen, sterker nog, dat is al aangetoond.

*kut*.. maakt ie een nuttige posting, de lul.. kom, pook 'm eens een beetje op :)

Henri .
Doordat ik nu reageer kan ik hem niet meer op slot gooien ,
Anders kan niemand meer reageren .
Maar wat je wilt volgens mij met deze draad is dat we zulke duidelijke regels maken zodat jij kunt vertellen wanneer iemand over de lijn stapt??

Op zich is het simpel dit is Roberts huis jij bent te gast.
Als de gastheer iets wil gebeurt dat.

Ik denk niet dat het goedkomt als we naar de pijpen van users gaan dansen.

Maar wat ik lees tussen de regels door is dat je regels wilt zo duidelijk dat jij kunt vertellen in je draadjes wanneer iemand naast de pot pist .

Voor de duidelijkheid ik gooi dit draadje op slot om 2400uur .
Tenzij ik anders hoor van de rest/robert .of het al op slot zit .
Ik moet eerst nog een paar uur werken .

Groeten Wiebe.
pvlek 1

Lees: men zit met z'n allen te wachten bij de rode knop tot het eindelijk weer zover is en in hun ijver komen daar soms bizarre moderaties uit tevoorschijn.. er *moet* toch iets te vinden zijn waarop we 'm kunnen bannen?

Men heeft er al een hele set met aparte lineaals voor aangeschaft om te kunnen meten met meerdere maten, ik vermoed dat de lineaal voor mij korter is dan bovengenoemde teen, sterker nog, dat is al aangetoond.

*kut*.. maakt ie een nuttige posting, de lul.. kom, pook 'm eens een beetje op :)

Henri, ken je dat spreekwoord over "pot" en "ketel"?
Met de regelmaat van klok lanceer je kreten als: Google eens op " Argumentum ad hominem".
Wat doe je nu zelf? Nu scheer je het complete moderatorteam even over een kam...
Da's niet alleen " op de man spelen" maar tegelijkertijd ook nog even lekker generaliseren. Bovendien een staaltje stemmingmakerij van de eerste orde. " Het hele moderatorteam is tegen mij..."

Ik heb hierboven een 3-regelige opmerking gemaakt, en dat heb ik niet voor niets gedaan.
Om te zorgen dat iedereen even stopt met moddergooien voordat de modder overgaat in bakstenen.

Voor de derde keer in dit draadje:
Er staan je drie opties open:
1) communiceer met de betrokken moderator
2) rapporteer het topic waar het over ging en verzoek het modteam zich daar even met z'n allen over te buigen
3) schrijf Robert een mail over het hele gebeuren en vraag hem wat z'n richtlijnen zijn.

Maar bovenstaand citaat komt als een boomerang keihard op jezelf terug. en dat heb je aan niemand anders te wijten dan aan jezelf.
ouwelullenmodus aan
Wellicht is het momenteel handiger als je lekker gaat prutsen aan een of ander vliegtuig.
Of gaat vliegen, maar of het daar nu geschikt weer voor is... Of wandelen met de kleine.
In ieder geval die computer uitzetten en het forum even het forum laten.
Laat het hele verhaal gewoon even zakken en relativeer. Beter voor jouw bloeddruk en de sfeer in huis.

ouwelullenmodus uit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back