Ik heb echt uren zitten zoeken naar betere foto's, maar niet gevonden. Ik denk dat ik een keer een "Google voor dummy's" moet gaan lezen
Bedankt Eric voor je foto's en info! Het wordt me nu wel een stuk duidelijker. Zoals ik het kan beoordelen zal het dashboard hetzelfde lopen zoals bij de eerste twee foto's.
@Michiel,
Hij gaat zeker lekker, het achterste deel van de romp heb ik nu zo ver klaar dat ik hem aan de kant kan leggen. Deze kan namelijk pas verder afgewerkt worden wanneer het voorste en achterste deel van de romp hun huwelijk hebben
Het zal inderdaad niet meevallen om het dashbord te maken. Ik wil het op de volgende manier gaan proberen:
1 Op F3 het instrumentenpaneel aftekenen/ eraf zagen. Vervolgens weer terug lijmen en spalken met wat balsa latjes.
2 Vervolgens de romp in elkaar zetten en beplanken zoals in de omschrijving. Ik hoef dan dus geen kromming te maken in het dashbord.
3 Het raam op maat maken en aftekenen op de romp.
4 Vervolgens kan ik dan de beplanking doorsnijden en verwijderen alsmede het overbodige deel van F3 wat ik eerder had losgezaagd.
5 Het gat wat nu ontstaat kan ik dan vervolgens opvullen met de juiste vorm.
We zullen zien of het wat wordt....
En nog wat foto's van de voorkant. Het eerste spant is al aangepast naar een kleinere diameter. Het potlood streepje op F3 wordt de bovenkant van het instumenten paneel.