Mons

Discussie in 'F3P' gestart door Jeroen van Gog, 2 apr 2008.

  1. hezik

    hezik Guest

    Nou in NL valt dat voor wat ik gezien heb nog wel mee. Ik heb wel bij 1 wedstrijden afwijkende (lagere) scores gezien dan bij alle anderen, maar dat was over het gehele deelnemersveld, dus wel consequent.

    Bij de B en C wedstrijden F3A heb ik tot nu toe eigenlijk nog nooit een klacht gehoord of gezien over de jurering, behalve misschien door Alexzzz, maar die heeft altijd wel wat ;)
     
  2. Alexzzz

    Alexzzz Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 mei 2004
    Berichten:
    23.405
    Locatie:
    Spijkenisse
    Ik begrijp niet helemaal waar die opmerking voor nodig is, maar het laat me koud. Of was dit een verborgen grapje die ik verkeerd opvat?:confused:
     
  3. hezik

    hezik Guest

    Ow het was niet vervelend bedoelt hoor Alexzzz.. geen verborgen grap of steek onder water ofzo.. houdt de jury scherp he :)

    Was gewoon constatering; ik hoor over de NL jury weinig klachten, bij B en C was jij enige die het neit altijd helemaal met ze eens was, dat is alles. Geen oordeel voor de rest ofzo :)

    Gewoon gedreven met hobby bezig en dan krijg je ook wel eens een discussie met de jury.. is neits mis mee wat mij betreft.
     
  4. Alexzzz

    Alexzzz Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 mei 2004
    Berichten:
    23.405
    Locatie:
    Spijkenisse
    Dan heb jij toch met je kop onder het zand gezeten bij alle 4 de wedstrijden. Zonder direct namen te gaan noemen; maar ik heb verschillende mensen gesproken die het niet (altijd) eens waren met de jury. Om nu te zeggen dat ik de enige was gaat wel wat ver, en heeft niets meer te maken met "de jury scherp houden". Sterker nog, in mijn beleving legde ik mij er nog eerder bij neer dan een aantal andere mensen op diezelfde wedstrijden, ik verwachtte geen wereldprestaties van mezelf in het eerste seizoen dat ik meevloog en zonder enige training (dat ik de laatste wedstrijd dan toch een dagprijs te pakken had vond ik dan ook wel "leuk", Henri wat minder geloof ik......als we het dan toch over commentaar op de jury hebben, dat is nog wel terug te vinden op het forum wat JIJ er toen van vond)

    Grt.
     
  5. hezik

    hezik Guest

    Nou laten we die kant maar niet opgaan.. kennelijk gevoelig puntje.. en ik heb nooit kritiek gehad op jury nav. het TBL systeem hoor.. mag je gaan opzoeken.. vond het jammer, maar meer niet.. en wel ironisch dat jij daarvoor net op het TBL systeem had afgegeven ;).

    Maar goed, genoeg over de jury voordat er hier ruzie is, wat niet mijn bedoeling is.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 apr 2008
  6. Han Veldhuis

    Han Veldhuis

    Lid geworden:
    27 apr 2003
    Berichten:
    1.395
    Locatie:
    Almelo
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 nov 2015
  7. J.Heilig

    J.Heilig

    Lid geworden:
    20 nov 2006
    Berichten:
    165
    Mons Expo August 2008 - Event Cancelled

    Just in case you guys have not noticed it yet.

    Official reason: Hall not available

    I think the real reason is another one: The event in April was not a big success and there were hardly any spectators. As many pilots/judges fly/judge outdoor as well, it is hard to get participants and you can't combine the event with the Belgium Championship either.

    :) Jürgen
     
  8. Alexzzz

    Alexzzz Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 mei 2004
    Berichten:
    23.405
    Locatie:
    Spijkenisse
    Hi there Jürgen, didn't know you were registered here on MBF:p

    Grt.
     

Deel Deze Pagina