Montageverslag: Pilot-RC 40% (3.30 meter) Yak-54 Blue Flame 3W-200cc Twin Spark.

He Alex,

Je bent één gat vergeten te vullen met een servo :D
Man wat een berg servo's en electronica, daar word ik gewoon bang van.

Succes

Geld op denk ik.

Nee hoor, sterker nog: ik heb die servo liggen, maar ik denk niet dat er 4 op rudder hoeven, in mijn andere Yak zitten er ook "maar" 3. Als het nodig is, zit hij er in 5 minuten in:)

Resultaten van vandaag;

yakupdate10dec_1_.JPG

yakupdate10dec_2_.JPG

yakupdate10dec_3_.JPG

yakupdate10dec_4_.JPG

yakupdate10dec_5_.JPG

yakupdate10dec_6_.JPG

yakupdate10dec_7_.JPG

yakupdate10dec_8_.JPG

Ik zie zo twee kabels uit je staart komen, maar hoe hou jij uit elkaar welke stekker voor welke servo is??

Waarom geen multiplex stekker ofzo om nooit een aansluitfout te kunnen maken?

Grz

Mark

He Alex,

Je bent één gat vergeten te vullen met een servo :D
Man wat een berg servo's en electronica, daar word ik gewoon bang van.

Succes

jaah, weer een servotje vergeten,.... sleep haakje, lol

wat ook een voordeeltje is bij deze servo verbinding, zou er een servo stuk gaan, ver van huis zonder soldeerbout
dan kan je snel zonder solderen er 1tje vervangen,... indien voorradig

maar, weer goed bezig Alex !!

En wat voor toegevoegde waarde heeft die 4e servo op het richtingsroer nu als ik vragen mag?
Alle Europese competitie piloten die ik ken vliegen allemaal op een 3m, 2 max 3 servo's op richting en dat is meer als voldoen bij de meest extreme Vol gas 3D figuren.

En wat voor toegevoegde waarde heeft die 4e servo op het richtingsroer nu als ik vragen mag?
Alle Europese competitie piloten die ik ken vliegen allemaal op een 3m, 2 max 3 servo's op richting en dat is meer als voldoen bij de meest extreme Vol gas 3D figuren.

Nu is dit geen 3 meter, maar nog een slag groter, dus pilot rc zal niet voor niks gekozen hebben voor een 4e servo:) (en ik had hem toch nog liggen)

Zo, de laatste electronica zit erin; (de besturingsaccu's krijgen nog een plekje, maar ik weet nu het CG nog niet)

update14dec_6_.jpg

update14dec_1_.jpg

update14dec_2_.jpg

update14dec_3_.jpg

update14dec_4_.jpg

update14dec_5_.jpg

update14dec_7_.jpg

Laatste stap: motor:cool:

Back